שתף קטע נבחר
צילום: רון כהן

גם דרמה וגם קווין

ג'ולייטה גורפת את פירות ההצלחה מ"לה לה לנד" בשיר "דרמה", זהבה בן מצטרפת לאמנים מזרחיים קטנים יותר ומופיעה בליין מסיבות גייז ורק קובי פרץ שומר על דממת אלחוט

הזינוק הגדול של הקיץ שייך לג'ולייטה, שמככבת בימים אלה ב"חי בלה לה לנד". היא הגיעה לשם כאנדרדוג, אבל בזכות שנינות הורסת, גוף מטמטם (ותעיד על זה סצנת בגד ים מאחד פרקי הסדרה שהפכה ללהיט ברשת), הומור בריא ואישיות קוּלית לחלוטין, היא כובשת את המסך ומוכיחה כי ילדת הפלא של "הבחורים הכי טובים" התבגרה יפה מאוד.

 

החיים היו אמורים להראות אחרת לחלוטין עבורה. עולם המוזיקה לא קיים את הבטחתו, המשפחה נטשה אותה, הארוס חטף רגליים קרות והיא נשארה לבד בעולם. כשגילי מסאמי הפך למנהלה האישי היה נראה שאוטוטו היא תחזור, אבל המציאות המשיכה לתעתע. אף אחד משיריה לא תפס והנסיון הנואש לייצר בכוח מאבק בינה לבין שרית חדד נעלם כלעומת שבא. היא קיימה הופעות ספורות במועדונים עלובים, גרה ביחידת דיור צמודה לבית הוריו של מסאמי בראש העין וכבר היה נדמה שג'ולייטה לא תהיה יותר מעוד ילדת פלא שגדלה.

 

ואז הגיע הריאליטי: בזמן שרוב מי שהלך לשעמומון "היכל התהילה" מפיץ את דיבת התוכנית ברבים, דווקא אמני "לה לה לנד", אולי מלבד דודו אהרון, מרוצים מהתוצאה הסופית: אלון דה לוקו קיבל חשיפה מטורפת. אביהו שבת הפך לחטיף לוהט. היומן של זהבה בן סגור להופעות לחודשים הקרובים ואתי לוי הפכה לדמות לחיקוי.

מעל כולם נמצאת ג'ולייטה, אחד הטאלנטים עם הפוטנציאל הכי גדול. קמפיין לבגדי ים? בדרך. ביקוש להופעות? בלי סוף. ומה עם להיט? גם זה כבר קיים. לפני כשבועיים היא הוציאה את "דרמה", בלדה מעולה בה היא מוכיחה את היכולת הווקאלית שלה, שלטעמי קצת פוספסה וראוי להתייחס אליה. אז בלי הרבה דרמות, ג'ולייטה חזרה.

 

גאים להיות מזרחיים

להיות גיי מזרחי היה עד לא לפני הרבה שנים בושה גדולה. יתרה מזו, כל כתב מתחיל ידע שאם הוא רוצה כותרת עסיסית לכתבה, מספיק שישאל את המרואיין מה דעתו על הומואים, ומיד היה הרפש יוצא החוצה. מעבר לדעות קדומות, הפחד הגדול של הזמרים היה שהתחברות לקהילה הגאה והבעת הזדהות איתה יעוררו כעס אצל הקהל המסורתי שמלווה אותם ויעורר אנטגוניזם.

 

אבל המהפכה ביחס לגאים בחברה כולה קיבלה בשנה האחרונה משנה תוקף עם ליין מסיבות גייז מזרחי בשם "אריסה" שמתקיים פעם בחודש ומארח זמרים מהז'אנר. זה התחיל בקטן, עם ליאת בנאי, רינת בר ושריף, המשיך בשבוע שעבר עם הופעה של זהבה בן ולדברי מנהלי המסיבה, הכוונה להביא שמות גדולים אף יותר.

 

קליפ הפרומו להופעתה של בן במסיבה

 

זהבה בן מודה שהופעתה במקום כזה הייתה בגדר בלתי אפשרית עד לפני כמה שנים: "היום אנשים יותר ליברלים, מקבלים את האחר. החברה השתנתה ואין יותר את הדעות של פעם".

 

בינתיים עשו לך גם קליפ פרומו למופע שזכה להצלחה.

 

"מי חשב, אה? הם הקהל הכי חם ואוהב שיש. מאוד מפרגן לי ואני עושה זאת באהבה. הדבר המדהים לגביהם הוא שהם אוהבים בעיקר את השירים הישנים, כאלה שכבר שכחתי שהקלטתי. כשביקשו ממני לבוא, ישר אמרתי כן. אבל לבוא הערב, לראות מעל לאלף איש שהגיעו במיוחד, זה פשוט מחמם את הלב".

 

קובי פרץ בחופשת קיץ

מישהו ראה לאחרונה את קובי פרץ, שמע שיר חדש שלו או קרא ראיון איתו? נאדה. מעבר לשמועות שגויות על קאמבק בינו לבין פרודתו, מי שהיה עד לאשתקד אחד הזמרים המצליחים ביותר בארץ נעלם.

 

בינינו, מדובר בהחלטה הכי נבונה שהזמר קיבל על עצמו מזה זמן. פרץ, שסבל

מחשיפת יתר בשנתיים האחרונות עם כל פרשיות רשות המיסים, השלופים ופיאסקו "רוקדים עם כוכבים", החליט לברוח הקיץ מהתקשורת, ממופעים גדולים ומכותרות העיתונים ונותן לקהל לעשות דבר אחד פשוט – להתגעגע אליו.

 

בעוד כמה חודשים, לא הרבה, הוא יחזור. הפעם, עם שיר נכון והתנהלות פחות מבולבלת, יהיה גם רצון אמיתי לשמוע אותו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'ולייטה. קמפיין, הופעות ושיר טוב
צילום: גיא הכט
קובי פרץ. כשיחזור, יהיה רצון לשמוע
צילום: ענת מוסברג
לאתר ההטבות
מומלצים