שתף קטע נבחר

תיקו שכולו ניצחון: מכבי חיפה בפלייאוף הצ'מפיונס

האלופה הישראלית סיימה ב-1:1 את המשחק השני מול מאריבור הסלובנית, ועלתה לשלב הבא בזכות 2:3 בסיכום שני המשחקים. עידן ורד הבקיע את היתרון מזווית קשה (10), מרכוס השווה (32)

תיקו שכולו ניצחון. מכבי חיפה עלתה הערב (ד') לפלייאוף ליגת האלופות, לאחר שסיימה ב-1:1 את משחק הגומלין מול מאריבור בחוץ. חיפה, שניצחה 1:2 במשחק הראשון בקריית אליעזר, עלתה לשלב הבא בזכות 2:3 בסיכום שני המשחקים.

 

 

המשחק נפתח נהדר עבור האורחים מישראל, אחרי שעידן ורד כבש שער מזווית קשה כבר בדקה העשירית. חיפה עלתה למשחק עם סארי פאלח במקום אנדריי פילאבסקי הפצוע, כאשר גם ולדימיר דבאלישוולי, גוסטבו בוקולי ויא יא סיידו פתחו ב-11 של אלישע לוי.

 

צילום: ראובן כהן

 

היתרון החיפאי החזיק מעמד 22 דקות, אבל אז הגיע מרכוס, שכבש את שער השוויון גם בישראל. החלוץ הברזילאי ניצל יציאה לא טובה של ניר דוידוביץ', ודחק את הכדור שחמק מתחת לרגליו של השוער החיפאי ישר לשער.

 

במחצית השניה ניסו המארחים להבקיע את השער השני, שהיה שולח את המשחק להארכה, אבל לא הצליחו במשימה. בסיום 1:1, תיקו שכולו ניצחון לאורחים מישראל. כמה מאוהדי מאריבור פרצו למגרש בסיום, ניסו להגיע ליציע של אוהדי מכבי חיפה, אבל נעצרו בזמן על ידי השוטרים שבמקום.


מכבי חיפה מול מאריבור. תיקו שכולו ניצחון (צילום: אורן אהרוני)

 

מהלך המשחק

דקה 3': טאלב טוואטחה הוכשל 25 מ' אלכסונית משער מאריבור. ורד בעט לשער במקום להגביה, ויסמין הנדאנוביץ' ירד וקלט.

 

10' - גול! 0:1 למכבי חיפה. פתיחה נהדרת לירוקים. ורד פרץ מצד ימין של הרחבה, חדר פנימה ושלח בעיטה נהדרת ברגל שמאל מזווית אפסית ישר לשער של הסלובנים (1:3 לחיפה בסיכום שני המשחקים).


אייל גולסה מנסה לשמור על הכדור (צילום: אורן אהרוני, מאריבור)

 

16': יוריצה בוליאט ביצעה עבירה, התווכח עם השופט וספג כרטיס צהוב שיימנע ממנו לשחק במשחק הבא.

 

26': הגבהה של אגים איברהים הגיעה לרחבה, שחקני ההגנה של חיפה חלמו, אבל למזלם רוברט בריץ' בעט החוצה.


מרקוס חוגג את השוויון של מאריבור (צילום: אורן אהרוני, מאריבור)

 

32' - גול! 1:1 במאריבור. הגבהה של שחקן מאריבור לרחבת חיפה הגיעה למרקוס, שבעט כדור חלש. דוידוביץ' יצא לא טוב, הכדור חמק מתחת לרגליו ומרכוס עט עליו והבקיע את השוויון מקרוב (2:3 בסיכום שני המשחקים).

 

39': בריץ' בעט כדור אדיר מ-18 מ', אבל דוידוביץ' היה במקום והדף לקרן.


ולדימיר דבאלישוולי מחפש את השער (צילום: ראובן כהן, אתר מכבי חיפה)

 

54': דלה ימפולסקי, שנכנס במקום וויאם עמאשה, קיבל את הכדור משמאל לשער, עשה תנועה יפה אבל בעט סמוך לקורה.

 

64': בוקולי סובב כדור חופשי מפינת הרחבה, הנדאנוביץ' אגרף לקרן. כדור הקרן הגיע לפלאח שמצא את ורד, האחרון הגביה מימין אבל דבאלישווילי נגח החוצה. 


סיידו. אחד השחקנים הטובים של חיפה הערב (ראובן כהן, אתר מכבי חיפה)

 

78': דבאלישוולי ספג צהוב אחרי התחזות ברחבה.

 

84': מרכוס הכניס כדור לרחבה, אבל החלוצים הסלובנים פספסו את הכדור.

 

הרכבים

מאריבור: יסמין הנדאנוביץ', אלכסנדר ראיצ'ביץ', ארגוס, גוראן סביאנוביץ' (דאליבור וולאש, 66), אלש מייאץ (דיאן טריקובסקי, 80), דיאן מזגה (אטין ווליקוביה, 81), אלש מרטלי, מרטין מילץ, רוברט בריץ', מרכוס טבארס, אגים איברהימי.

 

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אייל משומר, סארי פאלח, יוריצה בוליאט, טאלב טוואטחה, גוסטבו בוקולי, יא יא סיידו, אייל גולסה, עידן ורד (עלי עותמאן, 90), וויאם עמאשה (דלה ימפולסיק, 53), ולדימיר דבאלישווילי (מוחמד גאדיר, 88).


פורסם לראשונה 03/08/2011 21:35

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מכבי חיפה מול מאריבור
צילום: אורן אהרוני
מומלצים