שתף קטע נבחר

צפו: נערים משתכרים, מסתכלים למצלמה ונתפסים

כשבני נוער הרעישו בגינה בגבעתיים ושתו לשוכרה, הם נתפסו על-ידי השיטור העירוני. לפני ששפכו להם את המשקאות, עוד הספיק נער לצפצף על מצלמת האבטחה ולקחת "שלוק אחרון"

נערים שמשתכרים בחופש הגדול הם לא תופעה חדשה. אבל לפעמים נדמה שכל מקרה שבו בני נוער נתפסים צורכים אלכוהול רק הופך אותם אדישים יותר ויותר לאיסור. כך נתפסו בגבעתיים נערים כשהם מישירים מבט למצלמות האבטחה, וממשיכים ללגום את משקאות השיכר.

 

זה קרה בסוף השבוע האחרון. ארבעה בני נוער, בגילאי 16 עד 17 מאזור המרכז, שתו בלילה בירה ו-וודקה באין מפריע בגן העלייה השנייה שברחוב המרי בגבעתיים. הם הגיעו למקום במכונית פרטית, ואף הכניסו אותה לתוך הגינה הציבורית. אחרי שתושבים התלוננו במוקד העירוני כי אלה מפריעים את מנוחתם, הסיט המוקדן את מצלמת האבטחה בגן לעבר החבורה העליזה, אבל אלה לא ממש התרגשו.

 

בסרטון המצלמה נראית אחת הנערות מסיטה את תשומת לבו של חברהּ למצלמה, והוא - מצדו - ממשיך ללגום להנאתו. בתוך זמן קצר הגיע למקום צוות של הסיירת העירונית, וגילה כי חלק מהנערים שיכורים. אחד מהם אף הגדיל לקחת "שלוק אחרון" לפני שהצוות מימש את סמכותו במסגרת "חוק האלכוהול", ושפך את המשקה על האדמה לנגד עיניהם. היות

שהייתה זו הפעם הראשונה שהנערים נתפסו שותים בפרהסיה, הסתפקת הצוות בכתיבת אזהרה ולא רשם להם קנס כספי.

 

בעיריית גבעתיים ציינו כי הייתה זו הפעם הראשונה שבני נוער נתפסים שותים אלכוהול בציבור בעיר, מאז תחילת הפיילוט של השיטור העירוני בעיר בשבועות האחרונים. ברחבי העיר פרוסות עשרות מצלמות אבטחה במקומות ציבוריים, והן מתעדת סביב השעון את הנעשה בהם. פקחי הסיירת העירונית הוסמכו כפקחי איכות סביבה, והדבר מקנה להם את האפשרות לרשום דוחות על סך 600 שקלים בגין לכלוך שטח ציבורי, אופציה שמופעלת כסנקציה כלפי בני נוער ששותים ומלכלכים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מתוך הסרטון. אזהרה במקום קנס
צילום: באדיבות עיריית גבעתיים
מומלצים