שתף קטע נבחר

חדשות גדולות וצבעוניות: השבוע בסטייל

בשורה אמיתית לצעירות במידות גדולות, מורן אטיאס מחליפה את מירי בוהדנה, מותג חדש וסקסי לגברים מגיע לישראל וסבן מגישים את מראה הגיק נוטף השיק

נפתח בחדשות משמחות לנשים צעירות שמעדיפות  לוותר על המידות סמול ומדיום: רשת האופנה למידות גדולות ml משיקה לראשונה את המותג  mIli, או "אמילי" בעגה הצחה. למעשה, מדובר בפריצת דרך שבוודאי תהווה דוגמה לבתי אופנה אחרים שילכו בעקבות המותג הראשון המיועד לנשים צעירות במידות גדולות. הרעיון הוא לתת מענה לטרנדים ולגזרות שעד היום לא נראו במסגרת הרפרטואר הסטנדרטי בבגדי נשים מלאות ובמיוחד בכל הקשור לסקאלת הצבעים. התוצאה היא פריטים טרנדיים ולוהטים לצעירות העסיסיות מבינינו.

סקאלת צבעים עדכנית בדגמים צעירים, אמילי (צילום: אורית פניני) (צילום: אורית פניני)
סקאלת צבעים עדכנית בדגמים צעירים, אמילי(צילום: אורית פניני)

 

"ההשראה הגיעה מהנשים בארץ", מסביר אבי מלכה, בעלים ויו"ר החברה. "למרות ההיצע הרחב בתחום ההלבשה בישראל, זיהינו ואקום בתחום האופנה לצעירות במידות 40-54. במרבית חברות האופנה ניתן למצוא פריטים במידות 34-40 ומי שחורגת מעט מסטנדרט זה נאלצת לאלתר לעצמה שילובים של מכנס סטרץ' וטוניקות או לרכוש בגדים יקרים ישירות ממעצבי אופנה, המציעים טווח רחב יותר של מידות".

 

ואכן מדובר בבשורה מרעננת; אם עד היום נאלצו בחורות צעירות במידות 42-50 להסתפק בגזרות אובר סייז לא מחמיאות או בשמלות ובטוניקות בצבעים מונוכרומטיים, הפריטים של אמילי יעשו להן טוב בארון הבגדים; החל משמלת הכפתורים והמכנסיים בכחול רויאל ש"יארזו" את כל העודפים, חולצת הרשת הלבנה עם פסי הרוחב הצבעוניים, ובכלל שימוש בטכניקות כמו תיפורים פנימיים בבגד שמחזיקים את הפנסים במכנסיים.

 

למרות זאת, יש לשים את הרצון היומרני במידה מסוימת של מעצבות אמילי כי "בחורות מלאות ילבשו כל מה שבחורות רזות לובשות" בפרופורציות; הקולקציה בהחלט פורצת דרך, חסל סדר צבע שחור ופתיחות לצבעים ועיצובים מאירי עיניים, אבל אני עדיין לא רואה בחורה במידה 46 לובשת אוברול, תענוג מפוקפק ששמור רק לנשים גבעוליות במיוחד. הבחירה לצילומי הקטלוג בתמרה אהרוני (בתו של השף ישראל אהרוני) מעניינת ומקסימה - אך בכל זאת מייצגת את הקו התחתון של המידות הגדולות כדוגמנית מלאה "במקומות הנכונים" במידה 42, ואילו הקו החדש של אמילי פונה לטווח רחב הרבה יותר.

 

ובכל זאת, על מענה יצירתי ומרענן כל כך לפלח שוק שעד כה לא זכה להתייחסות אצלנו, אמילי מקבלים את הברטלייק השבועי ממני. כי אני חולה על ישבנים עסיסיים.

 

טווח מחירים: חולצות: 46-99 שקל, מכנסיים: 149 שקל, מכנסי ג'ינס: 149-249 שקל, שמלות: 159-229 שקל, גופיות: 90-100 שקל, חצאיות: 149-159 שקל

 

ניתן להשיג: סניפי ml המובחרים ברחבי הארץ

 

עור מחוספס

והנה בשורה לקהל הגברים שגם לא בכל יום זוכה להתפנק עם מותגים חדשים: מותג האופנה האמריקאי והבועט , נחת במחוזותינו והשמחה רבה. במיוחד כשמדובר בגזרות לוהטות וסקסיות של ג'ינסים, בגדי ספורט, הלבשה תחתונה ובגדי ים שיעשו נעים לכל הפאשניסטים המקומיים.

 

בניגוד לניחוח האובר אמריקאי א-לה קולג' בויז שמאפיינים מותגי אופנה רבים מצפון אמריקה, הפריטים לבית ראפסקין משדרים ניחוח גברי וטרנדי, תוך הקפדה על גזרות המדגישות את מתאר הגוף. הכל הודות לעיצוביו של רוברט פוש שצבר ניסיון במותגי אופנה צרפתיים, מה שמביא לחיתוכים מעניינים, השקעה רבה בדיטיילים וסוג של אמריקן אפרל הדור הבא.

ראפסקין לאורלנדו, קו גברי וטרנדי (צילום: גון סל) (צילום: גון סל)
ראפסקין לאורלנדו, קו גברי וטרנדי(צילום: גון סל)

 

תוכלו למצוא ג'ינסים בגזרת סקיני ופדלפון, חולצות מכופתרות שאני קצת פחות אהבתי, שלל טי שירטים, תחתונים ובגדי ים באורכים שונים ובצבעוניות עליזה במיוחד ובגדי ספורט שיכולים גם לשמש ליומיום. התעלפתי על הסקיני עם השטיפה בנוסח אייטיז, האפודה הלוהטת עם הקפוצ'ון ובכלל על התעוזה להביא לארץ פריטים שיאתגרו את החוש האופנתי הלא כל כך מפותח של הגברים בארצנו. משום מה, יש לי הרגשה שרובם יאומצו על ידי הקולגות שלי לקהילה הגאה ועל כן אני קורא דווקא לנשים מבינינו שיעשו סיבוב על הקולקציה לטובת בני הזוג. טווח המידות אמנם מצומצם (28-34), אבל חלק מגזרות המכנסיים במיוחד יתאימו גם לגברים במידה 36.

 

טווח מחירים: מכנסיים, לרבות ג'ינסים: 716-981 שקל, חולצות: 225-769 שקל, הלבשה תחתונה: 113-318 שקל, בגדי-ים: 318-544 שקל, בגדי ספורט: 186-650 שקל

 

ניתן להשיג: אורלנדו, אבן גבירול 3, תל-אביב

 

להתראות מירי שלום מורן

תגידו מזל טוב למורן אטיאס שנבחרה לשמש כפרזנטורית של רשת הנעליים המקומית TOGO לעונה הקרובה ותחליף את אהובת ליבי מירי בוהדנה, שקרעה את הקמפיינים של הרשת בשנים האחרונות.

מורן אטיאס הלכה על זה: טו גו (צילום: שוקה כהן) (צילום: שוקה כהן)
מורן אטיאס הלכה על זה: טו גו(צילום: שוקה כהן)
 

 

"לאחר מסע חיפושים לא קצר, אני שמח שבחרנו במורן אטיאס להוביל את המותג לעונה הקרובה", מתרגש מאיר נג'בי, מנכ"ל הרשת. "אחרי הכל, מורן היא מודל חיקוי לנשים ברחבי העולם ואנו רואים בה אישה חזקה המשלבת אופנתיות, נשיות יחד עם הישגיות ועוצמה. הרשת שלנו פונה לכל הנשים בישראל, ולכן הבחירה במורן ברורה".

 

מה שיפה בעיניי ברשת טוגו, היא האפשרות לרכוש נעליים אופנתיות, אמנם לא תמיד איכותיות, בעשרות שקלים בלבד. כלומר ישנה פה פניה לקהל רחב ומגוון, ולכן החיבור למירי בוהדנה צלח במהלך השנים. בואו ונראה מה תהיה תרומתה של מורן אטיאס לקידום הרשת, ימים יגידו.

 

שבע פעמים כי טוב

ונסיים בעוד קולקציית חורף שמזדחלת אט אט למדפים ולקולבים ברשתות האופנה. הפעם של מותג הג'נסים 7 For All Mankind לגברים ולנשים. כיאה למותג תוצרת צפון אמריקה, ההשראה העונה מגיעה מהחזרה לשיק האמריקאי האותנטי, ומה שזה אומר מבחינת הנשים הם שטיפות וינטג' במראה נקי בג'ינסים השונים, דייטילים בעבודת יד ודגמי Bootcut שממשיכים את טרנד שנות ה-70 מעונת הקיץ.

גיק מלא שיק. סבן ()
גיק מלא שיק. סבן

 

בגזרת הגברים ישנה שמירה על צבעוניות מונוכרומטית, שטיפות כהות שיוצרות מראה נקי ומתוחכם בעל גימור מלוכלך יותר. במקום הכפתורים בג'ינס, מציעים בסבן רוכסן שאני תמיד אוהב, ומותן גבוהה בגזרה רפויה מסביב לירכיים. במיוחד לאלה מכם שלא מתעלפים על הגזרה הצמודה.

 

בנוסף לג'ינסים המסורתיים, יש גם חצאיות, חולצות ושאר ירקות כך שהשמחה רבה. מודה שמדובר בהשקעה כלכלית, במיוחד בתקופה שאפשר לרכוש ג'ינס תמורת כמה מאות שקלים. אבל תמיד שווה שיהיה בארון ג'ינס מושקע ויוקרתי שימשיך איתכם לכמה עונות. בטח כבר נמאס לכם לשמוע את זה ממני.

 

טווח מחירים: נשים, מכנסיים וחצאיות: 1,200-1,500 שקל, ז'קטים וחולצות: 1,100-2,200 שקל

גברים, ג'ינסים: 1,200-1,500 שקל, חולצות וז'קטים: 1,100-2,000 שקל

 

ניתן להשיג: רשת פקטורי 54, אימפוריום, ג'ינס בר ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ

 





 

עוד כתבות באתר לאשה

קסטרונאוטים: תצוגת האופנה של קסטרו לחורף 2012
אהבה מול מצלמה: איריס רייצס על יחסים בריאליטי

שיק זוגי: זוגות הסלבס עם הכי הרבה הסטייל




 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מורן אטיאס פרזנטורית חדשה של TOGO
צילום: עידו לביא
תמרה אהרוני לאמילי
יעל רגב היועצת של ML והיוזמת של הקולקציה החדשה
צבעוניות במידות גדולות
צילום: אורית פניני
RUFSKIN בקולקציה סקסית לגברים
צילום: גון סל
SEVEN ברוח הקולג' האמריקאי
לאשה בפייסבוק
מומלצים