שתף קטע נבחר

חשד: חבר משפחה בן 34 שכב עם בת 13

גבר מהצפון נעצר בחשד שניהל מערכת יחסים מינית עם בת חברו. במקרה אחר, בן 13 הותקף במשך 5 שנים על ידי קרוב משפחתו ב"פרשה קשה במיוחד"

שתי פרשיות מין חמורות נחקרות בימים אלה בעמקים הצפוניים: באזור מגדל העמק התלונן ילד כבן 13 כי קרוב משפחתו, כיום בן 18, ביצע בו בחמש השנים האחרונות שורה של תקיפות מיניות קשות, ואילו באזור עפולה נעצר גבר כבן 34 בחשד שניהל מערכת יחסים מינית עם בתו של חברו בת ה-13.

 

עבירות מין - כותרות אחרנות ב-ynet:

 

עוד בערוץ החדשות:

 

במקרה הראשון, שנחקר בתחנת מגדל העמק, התלונן ילד בן 13, שהגיע מלווה בהוריו, כי קרוב משפחתו, כיום בן 18, ביצע בו בחמש השנים האחרונות שורה של תקיפות מיניות קשות. מפקד משטרת מגדל העמק, סגן-ניצב יוסי כתב, אמר ל-ynet כי מדובר בפרשה קשה במיוחד, שכן המעשים כללו מעשי סדום, מעשים מגונים והתעללות מינית. הוא הוסיף כי ההורים ככל הנראה לא חשדו בקשר בין הילד לקרוב משפחתו, שנהגו לשחק ביחד.

 

"גם הילד בתחילה לא הבין את חומרתם של המעשים, אבל ככל שהתבגר, השפיעו עליו המעשים. בסופו של דבר, ההורים הרגישו שמשהו חשוד בהתנהגותו, אבל לקח עוד זמן עד שהוא נפתח וסיפר להם את שהתרחש", אמר כתב. החשוד מכחיש את המיוחס לו, והמשטרה תבקש מבית משפט השלום בנצרת להאריך את מעצרו.

 

גילוי דרך המחשב 

במקרה אחר, שנחשף בימים האחרונים, גילתה צעירה בשנות ה-20 לחייה, שהשתמשה במחשב בו משתמשת גם אחותה הצעירה, גילתה קבצי שיחה וסרטונים בעלי אופי מיני. בדיקה העלתה כי בחצי השנה האחרונה, היתה הילדה בקשר עם חברו של אביה.

 

קצין החקירות והמודיעין בתחנת עפולה, רב פקד אריה אלקובי, אמר ל-ynet כי בין השאר, הורה לה החשוד לבצע בעצמה מעשים בעלי אופי מיני בעודו צופה בה במצלמה, כשהשניים ניהלו תכתובת מינית. בנוסף, קיים עמה החשוד באחד המקרים

יחסי מין.

 

נגד החשוד התנהלה חקירה סמויה והילדה עצמה שוחחה עם חוקרת ילדים. היא סיפרה על הקשר שלה עם החשוד, ולדברי החוקרת - דבריה מהימנים. החשוד הובא אתמול בפני שופט בבית משפט השלום בנצרת. הוא טען כי התקשורת המינית היתה עם אמה של הילדה, אולם החוקר הפריך את הטענות. מעצרו של החשוד הוארך עד יום חמישי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אילוסטרציה. שתי פרשיות מין קשות
צילום: אבי מועלם
מומלצים