שתף קטע נבחר

שביתת ה-NBA: ביום ד' צפוייה פגישה שלישית

הצדיים אמנם עדיין רחוקים משמעותית זה מזה, אך הפגישה בשבוע שעבר ייצרה אופטימיות וייתכן שתהיה התקרבות משמעותית במהלך השבוע הקרוב

לאן זה הולך? חודשיים וחצי בתוך השביתה ב-NBA, ופחות מחודשיים ממועד פתיחת הליגה המתוכנן, עדיין לא ברור מה הסיכוי שניתן יהיה לראות את הליגה הטובה בעולם, גירסת 2012. לפני מספר ימים נועדו נציגי השחקנים והבעלים בניו יורק, אך לא הגיעו לפריצת דרך, וכעת נראה שהמגעים יימשכו.

 

 

על פי הדיווחים שפורסמו היום (ג') בתקשורת האמריקנית, הצדדים צפויים להיוועד שוב ביום רביעי הקרוב, שוב בתפוח הגדול, בפעם השלישית מאז פרוץ השביתה. על פי אותם הפרסומים, במידה שהשיחות יניבו תוצאות חיוביות ימשיכו הצדדים וייפגשו גם ביום חמישי, כך שייתכן שנראה התקדמות משמעותית עד לסוף השבוע הקרוב.

 

דאלאס חוגגת אליפות. נחזור? (צילום: EPA) (צילום: EPA)
דאלאס חוגגת אליפות. נחזור?(צילום: EPA)

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

לשיחות שהתקיימו בשבוע שעבר הגיעו הצדדים בפורום מצומצם וישבו למשך כשש שעות. אותו הפורום צפוי להגיע גם לשיחות מחר. מהצד של הליגה יגיעו הקומישינר דייויד סטרן, סגנו אדם סילבר, הבעלים של סן אנטוניו ספרס פיטר הולט היו"ר ארגון הבעלים. את השחקנים ייצגו יו"ר הארגון בילי האנטר, היועץ רון קלמפנר והנשיא דרק פישר. 

 

הפערים בין הצדדים אמנם עדיין גדולים, אך נראה כי השיחות בשבוע שעבר הביאו לקירוב מסוים, גם אם לא רב, וייצר אופטימיות זעירה וזהירה.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים