שתף קטע נבחר

אדי מרפי ינחה את האוסקר

אתר Deadline מדווח כי לאחר שמפיק האוסקר, ברט ראטנר, הביע את רצונו שאדי מרפי ינחה את הטקס, ומרפי הביע את הסכמתו, נתנה האקדמיה אישור רשמי

אחרי כמה ימים של שמועות, אישרה האקדמיה לקולנוע כי אדי מרפי יהיה המנחה בטקס האוסקר ה-84. עוד בסוף השבוע דווח באתר Deadline שמפיק האירוע הנוצץ, ברט ראטנר, מעדיף את מרפי על פני שמות אחרים שעלו על הפרק. כעת, מדווח האתר, מרפי הביע את הסכמתו להנחות את הטקס, וראטנר עדכן בכך את חברי האקדמיה לקולנוע, שאישרו רשמית את הדברים.

 

מדובר בבחירה מוקדמת מהרגיל, שכן לרוב המנחים מוכרזים באופן רשמי רק בינואר, אך ראטנר היה מעוניין במרפי, ובמרפי בלבד. למן ההתחלה. לא מדובר בבחירה מקרית: ראטנר מכיר את מרפי, אותו ביים לאחרונה בסרט "Tower Heist". מדובר בקומדיית אקשן בה משחק מרפי לצד בן סטילר, שעתידה לצאת לאקרנים בארצות הברית בנובמבר הקרוב.

 

מרפי היה מועמד בעבר לאוסקר לשחקן משנה על תפקידו ב"נערות החלומות" ב-2006, אך לא זכה. נראה שלא יתקשה להאפיל על ההנחייה של ג'יימס פרנקו ואן האת'ווי בטקס האחרון, שקיבלה ביקורת כמשעממת ומעייפת, ולהחזיר לטקס האוסקר את ניצוץ ההומור הקליל שהוא בדרך כלל מתהדר בו.

 

על פי Deadline, בילי קריסטל, שהנחה את הטקס שמונה פעמים, הביע עניין לשוב ולהנחותו גם השנה בהנחייתו, וישולב ככל הנראה גם הוא בהנחיה. טקס האוסקר ייערך ב-26 בפברואר 2012.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אדי מרפי. ינחה את האוסקר?
צילום: MCT
לאתר ההטבות
מומלצים