שתף קטע נבחר

ברוס וויליס ושוורצנגר יככבו ב"בלתי נשכחים 2"

שני כוכבי האקשן המזדקנים ישובו לסרט ההמשך של סילבסטר סטאלון - הפעם בתפקידים משמעותיים יותר. מי עוד יצטרף לקאסט המקורי? ואן דאם וצ'אק נוריס על הכוונת

במהלך תקופת כהונתו כמושל מדינת קליפורניה, נעדר ארנולד שוורצנגר מהקולנוע. הוא הסכים להגיח לרגע על המסך הגדול רק בהזמנת חברו הטוב סילבסטר סטאלון, בתפקיד אורח בסרטו "הבלתי נשכחים". עכשיו, כשהוא משוחרר מחובותיו הציבוריות, שוורצנגר מוכן ומזומן לשוב לקריירה הקולנועית שלו וכך גם במקרה של "הבלתי נשכחים 2" - הפעם בתפקיד משמעותי יותר.

 

 

שוורצנגר בן ה-64 כבר אישר שיככב בסרט "The Last Stand", בו יגלם שריף במרדף אחר סוחר סמים מעבר לגבול עם מכסיקו. אבל הוא לא מתכוון לעצור פה: הוא יצטרף לקאסט הנוצץ והמאובק משהו של "הבלתי נשכחים" - ג'ט לי, ג'ייסון סטת'האם, דולף לנדגרן, מיקי רורק, אריק רוברטס, גארי דניאלס וסטאלון עצמו.

 

מלבד שוורצנגר, יחבור לכנופיית כוכבי האקשן גם ברוס וויליס. כמו ארני, גם הוא הופיע לרגע בסרט הראשון ויקבל זמן מסך רב יותר בסרט ההמשך, שימשיך ללוות את להקת שכירי החרב המזדקנים, הפעם בבימויו של סיימון ווסט.

 

לא ברור עדיין את מי יגלמו וויליס ושוורצנגר, אולם הובהר כי הדמויות שלהם יהיו בעלות נפח גדול יותר מבסרט הקודם. בכל מקרה, מסע הליהוק של סטאלון ממשיך והוא עדיין מקווה לצרף להפקה את צ'אק נוריס, ג'ון טרבולטה, ז'אן קלוד ואן דאם ודוני ין. 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ארנולד שוורצנגר. בחברה טובה
צילום: פיטר הלמאג׳י
לאתר ההטבות
מומלצים