שתף קטע נבחר

נתניה פתחה עונה, חכמון: "מרגש לחזור הביתה"

דני פרנקו וברק נתניה החלו באימונים: "אם הקהל יגיע וישמח, זה יספיק". ליאור חכמון, ששב לקבוצת נעוריו: "אם כל אחד ייתן 100 אחוז, אז השמיים הם הגבול"

לעיני קהל של כ-150 אוהדים מקומיים נלהבים, שאף הגיעו עם כל הציוד הנדרש (דגלים, תופים ואבוקות), פתחה הערב (ה') ברק נתניה את אימוניה הרשמיים באולם ישורון הקטן (הקופסל) לקראת העונה הקרובה.

 

 

האימון התאחר מעט לאחר שהאוהדים נכנסו לתחומי המגרש כמיטב המסורת פעם אחר פעם, אבל בסופו של דבר ניתן היה לראות את המאמן החדש, דני פרנקו, מעביר אימון בסיסי לשחקני הקבוצה, ביניהם ערן אסנסטי, כריס ווטסון, ליאור ליפשיץ, יהוא אורלנד, ג'רום רנדל ובראיין אוסברי.

 

דני פרנקו מורם על ידי האוהדים. אימון פתיחה מרגש (צילום: יובל חן) (צילום: יובל חן)
דני פרנקו מורם על ידי האוהדים. אימון פתיחה מרגש(צילום: יובל חן)
 

אחד מהשחקנים שנגררו שוב ושוב אל תוך מעגל האוהדים השמח היה פורוורד הפועל ירושלים בעונה החולפת, ליאור חכמון, ששב העונה לקבוצת נעוריו. "זה מאוד מרגש לחזור הביתה", אמר חכמון.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"אני רואה פה הרבה אנשים שגדלתי אתם, ועכשיו אני רואה אותם וגם הרבה חבר'ה צעירים שאני זוכר עוד בתור ילדים. אם כל אחד ייתן את ה-100 אחוז שלו, נראה קבוצה מחוברת ואז השמיים הם הגבול".

 

"אני משתדל להתקדם כל שנה, לגבי הביצועים האישיים שלי - יותר חשובה לי הקבוצה ומה שהם צריכים אני אעשה", אמר בדיפלומטיות הזר החדש, אוסברי, שהגיע היישר מהפועל תל אביב מהליגה השניה. בנתניה, שהתחדשו השנה גם בפרקט, מיזוג אוויר וחדרי הלבשה משופצים, מקווים לראות השנה בעיקר קבוצה אטרקטיבית. "אם הקהל יגיע וישמח, זה יספיק", אומרים בקבוצה. "כשזה קורה, ההצלחה מגיעה מיד".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ליאור חכמון, ברק נתניה
צילום: יובל חן
מומלצים