שתף קטע נבחר

השואו של ראדי: 0:3 לסכנין על רמה"ש

בצל פרשת נסטיה צ'ה, הקבוצה של שלומי דורה ניצחה בקלות את העולה החדשה, עם משחק גדול של מהראן ראדי. הקשר כבש את הראשון (9) אחרי שפסר הורחק, השלים צמד בדקה ה-81 ובישל להאזורוב (87). ראדי: "ידעתי למה מצפים ממני"

בליגה הצרות נשכחות. בצל פרשת נסטיה צ'ה והחוזה הכפול לכאורה ועם סיכוי ממשי לעונש מההתאחדות לכדורגל, בני סכנין רשמה ניצחון שני מפתיחת העונה, 0:3 על רמה"ש. כוכב המשחק היה מהראן ראדי, שכבש צמד ובישל את השער השלישי. האוהד מוחמד זבידאת, שנפצע קשה ואיבד את עינו במשחק מול בית"ר ירושלים בעונה שעברה, הגיע למשחק ובמחצית נערך לכבודו טקס הוקרה בו העונק לו כדור עם חתימות השחקנים.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

מאמן המנצחת, שלומי דורה, אמר בסיום: "הקבוצה משחקת באופן יותר התקפי. הצגנו כדורגל טוב, וכאשר השחקנים בחלק ההתקפי ובקישור עושים עבודת הגנה טובה, אז יותר קל לחלק האחורי. לא סתם הבאנו את מהראן, ידענו שחסר לנו שחקן ציר כזה שיכול גם להוביל התקפות מתפרצות וגם לכבוש שערים דרך הקישור". המצטיין במשחק, ראדי: "בכל קיץ ופגרה אני לא עוצר, גם בחופשות אני מתאמן. הגעתי לסכנין בידיעה ברורה למה מצפים ממני. לא חשבתי שאני אתן ארבעה שערים בשלושה משחקים אבל הרגשתי שאני בכושר טוב והשערים זה בונוס".

 

שחקני בני סכנין חוגגים  (צילום: דורון גולן) (צילום: דורון גולן)
שחקני בני סכנין חוגגים (צילום: דורון גולן)

 

מאמן רמה"ש, מומי זפרן: "לא האמנתי שהמשחק יתחיל ככה. מהדקה העשירית היינו בעשרה שחקנים ובפיגור. לא ויתרנו על המשחק, השארנו את שני החלוצים וניסינו לחזור".

 

מהלך המשחק

9': גול! מסירת עומק של מהראן ראדי לקוסטדין האזורוב. נאור פסר הכשיל את האזורוב על סף הרחבה, וחיים יעקב שלף לו אדום. ראדי שיגר את הבעיטה החופשית לרשת. 0:1 לסכנין.

 

22': יוסי אופיר השתלט על ריבאונד ומ-20 מטרים החמיץ הזדמנות להשוות.

 

53': אוסקר גררו מסר מדויק לאלן מסודי, שמ-16 מטרים בעט חלש הישר לידיו של מחמוד קנדיל.

 

עודד אלקיים ואוסקר גררו במאבק על הכדור (צילום: דורון גולן) (צילום: דורון גולן)
עודד אלקיים ואוסקר גררו במאבק על הכדור(צילום: דורון גולן)

 

70': אחמד קסום פרץ והשאיר את אוהד קדוסי מול השער, אך החלוץ בעט ממטר מעל למשקוף. החמצה גדולה.

 

81': גול! ראדי פרץ לבדו ממרכז המגרש, חלף על שני שחקני רמה"ש, ומ-17 מטר שלח לפינה הרחוקה. 0:2 לסכנין.

  

87': גול! ראדי קיבל כדור עומק לאגף ימין, ושלח מסירת רוחב מדויקת להאזורוב שמחמישה מטר כבש. 0:3 לסכנין.

 

הרכבים

בני סכנין: מחמוד קנדיל; עודד אלקיים, פייר אמבמבה, עלאא אבו סלאח, אורי שטרית; ג'והל דמאו, חאמד גנאים, חאלד חלאילה (65, אחמד קסום), מהראן ראדי; אוהד קדוסי (79, רן רול), קוסטדין האזורוב.

 

הרכב משוער: גל ניר; נאור פסר (הורחק, 9), אבי סופר, סביטי ליפנייה, עמיר נוסבאום; משה אבוטבול, יוסי אופיר (53, אור אוסטוינד), בן מלכה, ברוך דגו (74, רן יצחק); אוסקר גררו, אורן נסים (39, אלן מסודי).

 


פורסם לראשונה 10/09/2011 19:14

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מהראן ראדי
צילום: דורון גולן
מומלצים