שתף קטע נבחר

הערב: אשדוד ורמה"ש במשחק השלמה

הקבוצה מהדרום מחפשת ניצחון שני ברציפות, אחרי ה-0:1 מול מכבי חיפה בשבת האחרונה. העולה החדשה לליגה רוצה נקודות ראשונות העונה. סמי אלייקים יחליף את נאור פסר

מ.ס. אשדוד תשחק הערב (ג') מול העולה החדשה, עירוני ניר רמת השרון, במשחק השלמה מהמחזור הראשון של ליגת העל. אחרי ה-1:0 המפתיע על מכבי חיפה, מגיעים שחקניו של יוסי מזרחי עם ביטחון למשחק הביתי כשהם מוכנים לסדרה של חמישה משחקים בשבועיים.

 

 

יוסי מזרחי יזכה הערב לסגל מלא וכשיר שעומד לרשותו. החלוץ החדש-ישן עידן שריקי ממתין לאפשרות שייקח חלק במשחק הערבף כאשר נכון לרגע זה עדיין מחכים באשדוד לטופס השחרור הבינלאומי שיגיע מקבוצתו הפולנית. מזרחי ימשיך לתת את הקרדיט להרכב שניצח את חיפה בשבת, כאשר גם הפעם צפוי הבלם אפא אמברוז לשחק בעמדת הקישור האחורי.

 

"צריך לשכוח את המשחק מול מכבי חיפה כמה שיותר מהר, כי זה שניצחנו אותם לא מבטיח לנו כלום לקראת רמה"ש", אמר מגינה של אשדוד עופר ורטה לקראת המשחק. "רמה"ש העפילה רק עכשיו מהליגה השניה והיא מגיעה אחרי שני הפסדים, כך שאני מאמין שהם יעשו הכל כדי לצאת מכאן עם שלוש נקודות".

 

הרכב משוער: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, ישראל ראש, יאיא פטי, אדיר טובול, אפא אמברוז, ניר ביטון, דוד רביבו, עידן שדה, רוג'רס קולה, משה בן לולו.

 

אוסקר גררו. ברמת השרון מקווים לנקודות ראשונות העונה (צילום: דורון גולן) (צילום: דורון גולן)
אוסקר גררו. ברמת השרון מקווים לנקודות ראשונות העונה(צילום: דורון גולן)

 

רמת השרון מחפשת נקודות ראשונות העונה

ברמה"ש מנסים לשכוח כמה שיותר מהר מהתבוסה 3:0 לבני סכנין בשבת, ולנסות להוציא סוף סוף נקודות ראשונות בליגת העל. בשבת תצא הקבוצה למשחק חוץ מול הפועל באר שבע הפצועה, וארבעה ימים לאחר מכן יארחו שחקניו של מומי זפרן את מכבי תל אביב.

 

"אשדוד ניצחה את מכבי חיפה כי השחקנים עלו לשחק מולה כמו חיה פצועה",

אמר זפרן לשחקניו באימון המסכם. "זה מה שאתם צריכים לעשות הערב". החלוץ הברזילאי רומולו עשוי לפתוח הערב בהרכב רמה"ש, ככל הנראה על חשבונו של אורן ניסים. שחקן אחר שצפוי לעשות את הופעת הבכורה שלו בהרכב הפותח העונה הוא אלן מסודי.

 

סמי אלייקים יחליף בעמדת המגן הימני את נאור פסר שהורחק במשחק מול סכנין, כאשר ההתלבטות של זפרן היא במרכז המגרש בין ברוך דגו למשה אוטבול.

 

הרכב משוער: גל ניר, גיא ליפקה, אבי סופר, סביטי לפנייה, סמי אלייקים, גל בראל, ברוך דגו (משה אבוטבול), בן מלכה, אלן מסודי, רומולו, אוסקר גררו.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים