שתף קטע נבחר

ריבקין: "מדליה אולימפית? כל דבר הוא ריאלי"

מדליסטית הארד הטריה מאליפות העולם בהתעמלות אמנותית חזרה ארצה: "זה חלום שהתגשם". יו"ר האיגוד, רענן ורשביאק: "היא העניקה כבוד גדול לישראל"

המדליסטית שבה ארצה. חמישה ימים לאחר שרשמה הישג היסטורי והפכה למתעמלת הישראלית הראשונה שעומדת על הפודיום באליפות העולם, נטע ריבקין נחתה בישראל עם מדליית הארד היוקרתית.

 

 

ריבקין בת ה-20, שעלתה ביום רביעי האחרון במונפלייה לכל אחד מארבעת הגמרים בה השתתפה, השיגה ציון נהדר של 28 נקודות בתרגיל החישוק שזיכה אותה במקום השלישי בדירוג הכללי. עשרות מכרים, חברים ממועדון וכמובן ראשי האיגוד ובני משפחה הגיעו כדי לעשות כבוד למתעמלת.

 

"הבאתי עוד מדליה היסטורית", סיפרה ריבקין עם נחיתתה בנתב"ג. "אחרי שהבאתי אחת מאליפות אירופה, עכשיו זה הגיע מאליפות העולם, בתחרות יותר נחשבת, יותר קשה ויותר חשובה. זה לא היה חלק מהמטרות, זה היה חלום שהתגשם ואני שמחה שעשיתי את זה בפעם הראשונה בשביל המדינה שלנו. אני מאוד גאה בזה וכמובן מודה למאמנות שלי".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בין לגימת השמפניה לחיבוקים הרבים, המשיכה ריבקין לחגוג את ההישג: "יש עכשיו כרטיס ללונדון 2012 ואפשר לנשום לרווחה. ידעתי שאני אתברג בעשיריה הראשונה, זו לא היתה הפתעה בשבילי. גם הצלחתי להתברג לארבעת הגמרים במכשירים הבודדים וגם עשיתי מעבר למה שציפו ממני. כמובן שבעיקר בגלל המדליה אני מאושרת".

 

אכן, היא אלופה. החברים באים לקבל את ריבקין (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אכן, היא אלופה. החברים באים לקבל את ריבקין(צילום: אורן אהרוני)

 

האם גם אפשר לחלום על מדליה אולימפית? "כפי שאתם רואים, כל דבר הוא ריאלי בסופו של דבר. צריך לרצות ולעבוד קשה ואז השמיים הם הגבול. השנה הקרובה עד לונדון הולכת להיות גדושה בתחרויות כמו תמיד, זה שנה אולימפית שהיא תמיד חגיגית וזה עושה את ההבדל".

 

על חברותיה לנבחרת, שעדין לא הצליחו להשיג את הכרטיס האולימפי לאחר שדורגו רק במקום העשירי בתחרות הקרב-רב, אמרה ריבקין: "לא הייתי בתחרות עצמה כי הייתי בדרכים, יש להן עוד הזדמנות ואני מאמינה שהן יצליחו. זה עוד לחץ והיה עדיף לסיים את זה עכשיו. אני מאוד מקווה שיהיו שם איתי".

 

האמא הגאה ונטע ריבקין בנתב"ג (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
האמא הגאה ונטע ריבקין בנתב"ג(צילום: אורן אהרוני)

 

לפני סיום, גם נימת של ביקורת יש למדליסטית הטרייה, על כך שלא תזכה למענק: "אני מאמינה שיצליחו לעזור לי ממקורות אחרים. כמובן שזה חבל, ואני חושבת שהם צריכים לדאוג לי למענק על מדליה כזאת, למרות שזה לא כתוב בספר".

 

יו"ר האיגוד, רענן ורשביאק, העניק זר פרחים ענק לריבקין ולא הפסיק לשבח את המתעמלת הצעירה: "על כבוד כזה לא חלמנו. נטע העניקה כבוד גדול לישראל ולפניה עוד הרבה עבודה קשה עד האולימפיאדה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ריבקין והמדליה
צילום: אורן אהרוני
מומלצים