שתף קטע נבחר

היום: האם טל מור יורשע בהריגת שניאור חשין?

בית המשפט המחוזי יכריע היום האם טל מור הרג את רוכב האופניים שניאור חשין לפני למעלה משנה, וברח. מור הכחיש וטען כי אינו זוכר דבר

שנה ושלושה חודשים לאחר תאונת הפגע וברח שבה נהרג רוכב האופניים שניאור חשין, יכריע היום (יום ג') שופט בית המשפט המחוזי זכריה כספי האם יש להרשיע את טל מור בהריגה חשין, בן 40 במותו, היה בנו של שופט בית המשפט העליון מישאל חשין. הוא הותיר אחריו אשה ושלושה ילדים. מור, בן 26, נאשם כי נהג תחת השפעת משקאות משכרים וסמים, פגע בחשין, הפקירו ושיבש הליכי משפט.

 

עוד ממשפטו של טל מור:

חברתו של מור: עישן גראס, שתה בירה וערק

מור העיד ובכה: "פחדתי על הרישיון"

החברים של שניאור: "מרגישים אותו רץ איתנו"

 

התאונה הקטלנית התרחשה בשעת בוקר מוקדמת ביוני אשתקד, סמוך למחלף קסם. חשין רכב על אופניו בלווית חברו, כשמור, על פי כתב האישום, פגע בו בעוצמה ואף גרר אותו לאורך עשרות מטרים, לפני שנמלט מהמקום מבלי להגיש עזרה. ניידת טיפול נמרץ שהוזעקה למקום קבעה את מותו של חשין.

 

מור טען בתוקף שלא ידע כי פגע בחשין. פרקליטיו טענו כי לא מור הוא שפגע בחשין, כי אם רכב אחר. לטענתם, מור פגע במעקה הבטיחות. מור עצמו טען בבכי במהלך המשפט כי אינו זוכר דבר.

 

לעומת זאת, התובע, עו"ד אביב שרון מפרקליטות מחוז מרכז,

טען כי לנוכח הנזקים שנגרמו לרכב והתנהגותו המפלילה של מור לאחר האירוע, ניתן לקבוע שידע כי פגע באדם. מור הודה בחקירת המשטרה כי כיסה את שמשת הרכב המנופצת כששב לביתו וגם אמר לסוכן הביטוח שפגע בעץ.

 

עוד טענה התביעה כי מור נהג בגילופין והציגה את הקלטות האבטחה מהפאבים שבהם בילה לפני התאונה, שבהן הוא נראה שותה בחברת ידידתו, רעות וויג. התובע טען גם כי מור וידידתו עישנו סמים במהלך הלילה. מור העיד כי עישן חשיש רק לאחר התאונה, כדי להירגע.  

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מור בבית המשפט. לא זוכר
צילום: ירון ברנר
המכונית שנפגעה. ההגנה טענה כי רכב אחר פגע בחשין
צילום : עידו ארז
חשין. הניח אשה ושלושה ילדים
מומלצים