שתף קטע נבחר
צילום: shutterstock

והרי הן לשיפוטכם - גלויות שנה טובה

גלויות "שנה טובה" המציגות את השאיפות והאיחולים של הגולשים לשנה הבאה, נשלחו לתחרות כרטיסי הברכה של ynet והתאחדות הסטודנטים. עשרים היצירות הנבחרות לשיפוטכם, היכנסו, דרגו ושתהיה לכולנו יופי של שנה

מה צפוי לנו בשנה בשנה הבאה? גולשי ynet הרימו את הכפפה והשתתפו בתחרות "ואחת לשנה הבאה" של התאחדות הסטודנטים וערוץ המעורבות של ynet עמלו, טרחו ושלחו לנו את החזון שלהם לשנה הבאה.

 

כל שנותר לכם כעת הוא להתבונן בעשרים הגלויות הנבחרות, לדרגן בתחתית התמונה ולהוסיף תגובה כתובה, שמסבירה את בחירתכם. את הגלויות תדרג ועדת שיפוט בה חברים: אופק הרניק - יו"ר מועצת תלמידים ארצית, איציק שמולי יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית, המאייר שי צ'רקה, ועורכת ערוץ המעורבות ב-ynet שלומית שרביט והזמר קובי פרץ, אבל עיקר משקל ההכרעה מוטל על כתפיכם. פרסום הגלויות הזוכות יתקיים בימים הקרובים.

 

קדימה, דרגו והשפיעו - גלויות 1-10

צילום: עידו מנשרוף

 

 

גלויות 11-19

צילום: עמית אופיר

 

 

וברכת וידאו מיוחדת לשנה הבאה . גלויה מס' 20 - יוצר רפאל מנילוביץ'

 

 

"זהו, השנה החדשה בפתח ואנחנו נרגשים",אומר איציק שמולי. "הגלויות ששלחתם שמראות את ישראל החדשה שלכם ושלי מחממות את הלב ואני רואה שאנחנו עומדים לפני שינוי שכבר החל בכולנו. שנה טובה ומתוקה, שנה של שינוי ועשייה, שנה של הובלה חברתית ותזוזה לשינויים - שנה חדשה לישראל חדשה".

 

שלוש הגלויות שיזכו בדירוג הגבוה ביותר יזכו בפרסים: טיסה בכדור פורח בשמי הארץ, סופ"ש זוגי בארץ מתנת חברת איסתא, ערכת טיול ארץ ישראלי הכוללת אוהל, פינג'ן ומפות טיולים מקצועית של ישראל.

 

מילים הן הצד החזק שלכם? רוצים לשתף ברעיונות לשיפור ושינוי? שלחו מאמר בן כ-500 מילים לדוא"ל  hevra@y-i.co.il כתבו בנושא "למדור 'רוחות של שינוי'" והחומרים יפורסמו בהתאם לשיקולי המערכת.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שיתגשמו משאלות ליבנו לטובה
איור: אהוד קינן
רוח טובה
יד שרה
כיתבו לנו
מומלצים