שתף קטע נבחר

מוטי איוניר: "מכבי חיפה היתה טובה יותר"

מאמן מכבי ת"א הודה כי הירוקים היו עדיפים ב-1:1 בבלומפילד: "היה לנו מזל שלא ספגנו מהמצבים שהם הגיעו". ייני חשב אחרת: "לא נפלנו מחיפה"

מכבי תל אביב אמנם איבדה הערב (ב') הזדמנות לפתוח פער של ארבע נקודות מהמקום השני, אך בסיום התיקו 1:1 עם מכבי חיפה, לא נראו במחנה הצהוב פנים מאוכזבות. שרן ייני (דקה חמישית) העלה את מכבי ליתרון מוקדם, אבל הירוקים מצאו את השוויון משער של אייל גולסה (26) וגם בהמשך היו טובים יותר.

 

 

מאמן מכבי ת"א, מוטי איוניר, אמר בסיום: "אני חושב שלאורך כל המשחק לא היינו טובים. אין פה מה להסתיר, יותר מדי שחקנים לא שיחקו היום כפי שהם רגילים.

 

 

"המערך של החצי הראשון לא הצליח, בחצי השני ניסינו לשלב דברים ובסך הכל חיפה היתה טובה יותר. היה לנו מזל שלא ספגנו שערים מהמצבים שהם הגיעו. יכולנו להכריע את המשחק גם לצד שלנו", הוסיף.

 

על העומס שפקד את קבוצתו, אמר איוניר: "זה היה משחק שביעי בשלושה שבועות ומתחילים לראות את הסימנים עם השחקנים הפצועים. אלירן עטר אמר שהוא יכול לשחק ושהוא מרגיש בריא ב-100 אחוז. היה לו קשה, אבל זה לא רק הוא. יש לנו עכשיו מיני פגרה של עשרה ימים, שתעזור לנו להתאושש".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

כובש השער, שרן ייני: "בהתחלה שיחקנו מסודר והנענו טוב את הכדור. במהלך המשחק ניסינו להגדיל את התוצאה ואני לא חושב שהגיע לחיפה לנצח. גם אנחנו הגענו למצבים מסוכנים. פתיחת העונה שלנו מצוינת וגם אם היינו מפסידים היום. לא נפלנו מחיפה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מוטי איוניר
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים