שתף קטע נבחר

שני צעירים הואשמו ברצח התכשיטן בהוד השרון

עלא אבו-מוך ואחמד עכאווי נאשמים שרצחו את התכשיטן יהודה ויזלברג שנאבק בהם. לטענת הפרקליטות הם הותירו דגימות DNA בזירה. בנוסף, הם הואשמו בשוד מזוין של שתי חנויות נוספות במרכז, מהן אספו שלל בשווי יותר מ-800 אלף שקלים

צמד השודדים המזוינים שהטילו אימה על חנויות התכשיטים במרכז הארץ, מובאים לדין. שני צעירים מבקה אל-גרבייה הואשמו היום (ה') בבית המשפט המחוזי בפתח תקווה ברצח התכשיטן יהודה ויזלברג באוגוסט ובשני מעשי שוד מזוין נוספים בחנויות תכשיטים. אחד מהם מואשם גם ברצח נוסף.

 

עוד כותרות בפלילים:

 

השניים, עלא אבו-מוך ואחמד עכאווי, הואשמו גם בעבירות של נשיאת נשק, שוד מזוין, קשירת קשר לביצוע פשע ועוד. מכתב האישום עולה כי הם תכננו לשדוד את חנות התכשיטים של ויזלברג בהוד השרון, והגיעו למקום עם אופנוע בעל לוחית זיהוי מקופלת, על מנת לטשטש את זיהויו. בזכות דגם האופנוע המיוחד, ג'ילרה 800, הצליחו חוקרי המשטרה לפענח את שורת מעשי השוד.

 

נתפסו במצלמות האבטחה ברעננה. שני השודדים והאופנוע המיוחד ()
נתפסו במצלמות האבטחה ברעננה. שני השודדים והאופנוע המיוחד

 

שני השודדים הצעירים, כבני 20-21, גנבו מספר שעונים מהחנות ונמלטו לכיוון האופנוע, אלא שויזלברג, שבדיוק שב מהפסקת הצהריים, הבחין בהם והחל לרדוף אחריהם. הוא נאבק עם אבו-מוך כדי למנוע מהם להימלט, ובתגובה ירה בו השודד שמונה כדורים והרגו. בכתב האישום, שהגישו עו"ד אלון טנקג'י ועו"ד חגית זכאי סלע מפרקליטות מחוז מרכז, נטען כי מיד לאחר מכן השניים נמלטו.

 

פרט לרצח הואשמו השניים בגין שוד מזוין של חנות תכשיטים ברעננה 10 ימים לפני הרצח בהוד השרון. הם ירו כדור לעבר מנהל החנות ונמלטו עם תכשיטים בשווי 800 אלף שקלים. בסוף אוגוסט, נטען בכתב האישום, הם הגיעו גם לתל-אביב לחנות תכשיטים ברחוב אלנבי, ושדדו באיומי אקדח תכשיטים בשווי 40 אלף שקלים.

 

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את השניים עד תום ההליכים נגדם. לטענת הפרקליטות, יש בידיה ראיות מוצקות להוכחת אשמתם של השניים, בהן דגימות DNA, צילומי מצלמות אבטחה והודאות של הנאשמים.

 

עורכי הדין משה סוחמי וגיורא זילברשטיין המייצגים את הנאשמים, אמרו בתגובה לכתב האישום כי יתייחסו לאישומים, רק לאחר שיקבלו לידיהם את חומר הראיות בתיק.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הואשם בשוד ורצח. עלא אבו-מוך
צילום: מוטי קמחי
נאבק בשודדים ונרצח. יהודה ויזלברג
אחד השודדים מכוון אקדח בשוד ברעננה
נלמד את החומר. עו"ד משה סוחמי
צילום: מוטי קמחי
מומלצים