שתף קטע נבחר

חשבון נפש ליום כיפור: מותו של עדי טלמור

"מגיע רגע שהטבע כועס עלינו, ושממנו אין דרך חזרה". במוצאי יום כיפור תשודר בערוץ 1 התוכנית "במחשבה שנייה". מתוכה, צפו בראיון של מני פאר עם יצחק מנור, אחיו של עדי טלמור, שמדבר על המוות והדרך בה בחר אחיו לסיים את דרכו

"לו עדי היה מגלה לי את דבר מחלתו, אני מאמין שהייתי אומר לו שלגוף ולנפש שלנו יש כוחות ריפוי אדירים, וגם ההלכה אומרת לנו את זה. אם יש חרב חדה על צווארך - אל תתייאש". כך אומר יצחק מנור, אחיו של עדי טלמור, שבחר לסיים את חייו לפני כחודשיים, לאחר שלקה בסרטן סופני.

 

"הוא בחר בדרך שנראתה לו הכי טובה, הכי נכונה, הכי ראויה. היתה לו הזדמנות פעם אחת לרדת מהבמה, בצורה הכי גדולה שיכולה להיות", מספר מנור על אחיו המנוח בתוכנית שתשודר בשבת, מוצאי יום כיפור, ב-22:00, בערוץ 1.

 

בתוכנית המיוחדת, מני פאר מעלה מחשבה שנייה על השנה שחלפה עם דורית כהן, אשתו של הכדורגלן אבי כהן ז"ל, על ההחלטה לא לתרום את אבריו לאחר מותו; סא"ל (מיל') יאיר קליין, לוחם צה"ל, על ההסתבכות עם השלטון הקולומביאני והשהייה בכלא; יוני רועה, בחשבון נפש על הסיבות שהביאו לנפילתו הכלכלית האישית, עו"ד ציון אמיר, עורך דינו של הנשיא לשעבר משה קצב; השופט שלי טימן, שישב במשפטו של יגאל עמיר וכאמור גם עם יצחק מנור.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עדי טלמור
צילום: תמר אלמכיאס
לאתר ההטבות
מומלצים