שתף קטע נבחר

לאן שלא תלכי: שירי מימון נפרדת מהרווקות

מסיבה בתל אביב, מלון בירושלים - הפרידה של שירי מימון מעולם הרווקות היתה מבצע מורכב. המדור השיג לכם טעימה וגילה מי יופיע בחתונה שלה

אחרי שהראינו לכם איך עידו רוזנבלום נפרד מהרווקות שלו , מגיע תורה של שירי מימון - שהציגה מסיבת רווקות קצת אחרת. הזמרת, שתתחתן בעוד קצת יותר משבוע, חגגה ביום חמישי את הפרידה שלה מהרווקות עם עשר מחברותיה הקרובות בבית מלון בתל אביב, וביום שישי נסעה החבורה לירושלים.

 

לחיי הרווקה שמתחתנת. שירי מימון  ()
לחיי הרווקה שמתחתנת. שירי מימון

 

זה התחיל בארוחה במסעדה, ואחר כך התמקמו בבית המלון לאונרדו פלאזה בבירה. חשפן לא היה שם, אבל הרבה אלכוהול ומוזיקה דווקא כן, הודות לחברתה הקרובה של מימון, עדי אמר, שדאגה שהכל יתקתק. בין החברות הקרובות שנכחו במסיבה, מצאנו גם את המפיקה של החתונה כולה, שגם היא חברה קרובה של מימון, חן וייסמן.

 

היא מלכה ויש לה כתר. שירי מימון והחברות ()
היא מלכה ויש לה כתר. שירי מימון והחברות

 

ביום שלישי הבא תעמוד מימון יחד עם הארוס יוני רג'ואן מתחת לחופה במתחם האירועים לוקא, את שמלת הכלה שלה היא כבר בחרה והאחראי לה הוא המעצב אלון לבנה. את הקטע האמנותי ינהיג משה פרץ שיופיע בחתונה וגם פבלו רוזנברג שיתארח, ופבלו רוזנברג שאמור להתארח בהופעה של להקת לייב כשאת כל זה יפיק נמרוד בדוס. ואם אתם רוצים להגיד מזל טוב אחרי החתונה, תצטרכו לנדוד למושב ינוב, שם יעשה הזוג את ליל הכלולות בצימרים של פרובנס הקטנה. המדור מאחל מזל טוב מעכשיו.

 

בקרוב מתחת לחופה. שירי מימון עם יוני רג'ואן (צילום: אורית פניני) (צילום: אורית פניני)
בקרוב מתחת לחופה. שירי מימון עם יוני רג'ואן(צילום: אורית פניני)

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
תשאירי את הכתר. שירי מימון
לאתר ההטבות
מומלצים