שתף קטע נבחר

אודינזה שניה, גברה על פאלרמו וזהבי

ליגה איטלקית, מחזור תשיעי: שער של אנטוניו די נטאלה (38) העניק למארחת ניצחון 0:1 על הקבוצה של הישראלי, שהשלים 90 דקות. לאציו שלישית אחרי 0:3 בקליארי. פיורנטינה ניצחה את גנואה 0:1 (צפו בתקציר)

קשר נבחרת ישראל, ערן זהבי, שיחק אחר הצהריים (א') 90 דקות במשחק בו התמודדה קבוצתו פאלרמו בחוץ מול אודינזה. פאלרמו הפסידה 1:0 בעקבות שער שכבש אנטוניו די נטאלה בדקה ה-38 ונותרה במקום התשיעי בטבלה. החלוץ הוותיק שלח לרשת אחרי שקיבל מסירה מצוינת מאגף ימין, אותה שלח המגן הסרבי דושאן באסטה.

 

 

הניצחון הקפיץ את אודינזה בחזרה למקום השני, על חשבונה של מילאן. המארחת גילתה עדיפות, החזיקה בכדור ותקפה. במחצית השניה פרץ המגן הקולומביאני של אודינזה פאבלו ארמרו לבדו לתוך הרחבה, אבל הבעיטה שלו נבלמה בעמוד השער.

 

קוואדו אסמואה מאודינזה וג'וליו מיליאצ'יו מפאלרמו (צילום: AP) (צילום: AP)
קוואדו אסמואה מאודינזה וג'וליו מיליאצ'יו מפאלרמו(צילום: AP)

 

זהבי ניסה להבקיע במספר מקרים בהם בעט לשער ולא הצליח להכניע את השוער הסלובני סמיר הנדנוביץ'. לאציו מדורגת במקום השלישי עם אותו מספר נקודות (18) כמו לאודינזה לאחר שניצחה 0:3 במגרשה של קליארי. סנאד לוליץ' (39), מירוסלב קלוזה (44) ותומאסו רוקי (88) הבקיעו לזכות הביאנקוצ'לסטי.  

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

פיורנטינה ניצחה גם היא 0:1 את גנואה, בזכות שער של אנדריאה לצארי (41). פארמה ניצחה את לצ'ה 0:2 והותירה אותה במקום הלפני אחרון. גבריאל פראלטה (41) ואלסנדרו לוקארלי (71) הבקיעו. בולוניה רשמה ניצחון 1:3 על אטלאנטה.

 

חרמן דניס העלה (7) את האורחים מברגמו ליתרון, אבל מארקו די ואיו הוותיק הישווה (43 בפנדל) וגסטון ראמירס (48) וסימונה לוריה (68) השלימו מהפך.

לצ'ה ונובארה סיימו את קרב התחתית בינהן בתיקו 1:1. רודני סטראסר כבש (31) ללצ'ה, מארקו ריגוני הישווה (44 בפנדל).

 

סיינה רשמה מחזור רביעי ללא הפסד, כשהביסה 1:4 ביתי את קייבו, עבורה היה זה מחזור חמישי ללא ניצחון. מי שהחל במלאכת הכיבושים היה מאטיה דסטרו, שבדקה ה-25 קבע 0:1 לסיינה. דסטרו, שעד כה כבש רק שער אחד העונה, הוסיף את השני שלו במשחק בדקה ה-57.

 

גאטאנו דאגוסטיני כבש (60) את השלישי של סיינה, 15 דקות לפני שדויד מוסקרדלי צימק ל-3:1. עמנואל קלאיו קבע את תוצאת המשחק בתוספת הזמן.

 


פורסם לראשונה 30/10/2011 15:24

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים