שתף קטע נבחר

נציגת yes ממליצה: "צפו בעספור של HOT"

הקשיבו לשיחה שהגיעה ל-ynet, בה נציגת מכירות של yes משתמשת בסדרה של HOT כדי למכור שירות צפייה בתכני אינטרנט על גבי מסך הטלוויזיה. "תוכלי לכתוב בגוגל 'עספור צפייה ישירה', ולשמור תיקיות של עספור". yes: "השירות מאפשר ליהנות מעושר התכנים הקיימים ברשת"

בחברת yes משתמשים בעספור עבור קידום מכירות. כן, קראתם נכון, וכן, עספור היא עדיין סדרה של חברת הכבלים HOT . הקשיבו להקלטה בה אפשר לשמוע נציגת מכירות חביבה של חברת הלוויין שמציעה לעבור ל-yes - כדי לצפות בעספור.  

 

עוד בשיווק, פרסום וצרכנות:

 

 

איך קורה שנציגת yes ממליצה בחום על סדרה של HOT? נשמע כאילו HOT השתילו מרגלת סמויה של עספור בשירות המכירות של yes, שכל תפקידה הוא לפלוט "עספור" במיקומים אסטרטגיים בשיחה. אך ככל הנראה, מדובר בגלולה כואבת ש-yes מוכנים לבלוע כדי לקדם את שירות הסטרימר החדש שלהם, שהחלו לשווק היום.

 

סטרימר זה מכשיר שמאפשר צפייה בתכני אינטרנט על גבי מסך הטלוויזיה, בלי שימוש בכבל, דיסק, או דיסק און קי. yes החלה לשווק את שירות הזרמת המדיה כחלק מהממיר המקליט שלה (למנויים לשירות VOD), באמצעות הורדת תוכנה וקבלת ססמא.

 

למרבה האבסורד, לפי נציגת yes, הבשורה הגדולה של השירות היא שלקוחות yes יוכלו סוף סוף לצפות בעספור של HOT על גבי מסך הטלוויזיה. הנציגה הרי יכלה להמליץ על לא מעט תכנים שאינם משודרים ב-yes אך בחרה משום מה דווקא בסדרה הפופולרית של המתחרים המרים. על הדרך, הנציגה גם מעודדת צפייה בסדרה דרך אתרי "צפייה ישירה" שלא ברורה מידת חוקיותם. 

 

"את יכולה לצפות בתמונות, יוטיוב, סתם דוגמא, נגיד לראות עספור", אמרה למתקשרת. "אני רואה היום עספור באינטרנט... כמו שהיום את יכולה להיכנס לאינטרנט ולהוריד סרט, כך את יכולה סתם לדוגמא לרשום בגוגל 'עספור צפייה ישירה' ודרך הסטרימר לראות את הפרק על מסך הטלוויזיה, שזה באמת דבר אדיר.. את יכולה לבנות לעצמך תיקיות של כל הפרקים של עספור".

 

מ-yes נמסר בתגובה: "אכן החל מהיום, שירות הסטרימר זמין לקוחותינו השירות מאפשר בנוסף לתכנים אותם מציעה yes ליהנות מעושר התכנים הקיימים ברשת, זהו החופש האמיתי לבחור".


פורסם לראשונה 02/11/2011 16:52

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
עספור. נציגת yes ממליצה בחום
צילום: אלדד רפאלי
מומלצים