שתף קטע נבחר

אדי מרפי פרש מהנחיית טקס האוסקר

השחקן אדי מרפי, שנבחר להנחות את טקס האוסקר על ידי המפיק ברט ראטנר, הולך בעקבותיו ופורש מתפקידו

סאגת האוסקר נמשכת. השחקן אדי מרפי הודיע היום (ד') על פרישתו מהנחיית טקס האוסקר ה-84. עזיבתו של מרפי מגיעה לאחר שמי שנבחר להפיק את הטקס, ובחר בו כמנחה, הבמאי ברט ראטנר, התפטר.

 

 

ראטנר שבחר במרפי, המשחק בסרטו החדש "מיליארד סיבות לשוד", הגיש את התפטרותו מהתפקיד אתמול (ג'), לאחר שהעיר הערות שנתפסו כהומופוביות ועוררו את זעמם של חברי האקדמיה, וכן התרברב בתוכנית הרדיו של הווארד סטרן לגבי חיי המין הסוערים שלו. על אף שההערכות היו כי מרפי יישאר בתפקידו, הוא בחר כאמור לעזוב.

 

בהודעה שנמסרה מטעם האקדמיה הובאה תגובתו של מרפי: "אני מבין ותומך לחלוטין בהחלטות שנעשו לגבי החלפת המפיקים לטקס האוסקר המתקרב. ציפיתי בכיליון עיניים לקחת חלק במופע שהצוות שלנו החל לבנות, אך אני בטוח שהצוות החדש יעשה עבודה מצוינת לא פחות".

נשיא האקדמיה, טום שרק, אמר: "אני מקבל ומעריך את רגשותיו של אדי בעניין עזיבת שותפו היצירתי, וכולנו מאחלים לו כל טוב" .

 

כעת על חברי האקדמיה לבחור מפיק ומנחה חדשים, שלושה חודשים לפני מועד הטקס, שייערך ב-26 בפברואר. על אף שמוקדם מכדי לקבוע במי יבחרו, השמועות ברשת כבר רומזות על המפיק בריאן גרייזר כמחליף פוטנציאלי לראטנר. גרייזר הוא שותף בחברת "Imagine Entertainment", והפיק לאחרונה את "מיליארד סיבות לשוד", אותו סרט שביים ראטנר בכיכובו של מרפי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אדי מרפי ב"מיליארד סיבות לשוד", שיתוף הפעולה שהוביל להנחיית האוסקר
ברט ראטנר. מרפי פרש מההנחייה שעות אחרי התפטרותו
צילום: Gettyimages
לאתר ההטבות
מומלצים