שתף קטע נבחר

עדיין מושלמת: 69:81 למכבי ת"א על בודצ'נוסט

למרות פתיחה לא טובה, התעוררות של הצהובים-כחולים ברבע השלישי העניקה ניצחון שישי ברציפות לדייויד בלאט בליגה האדריאטית. ג'ורדן פרמאר ודווין סמית' הצטיינו במכבי

מאזן מושלם. מכבי ת"א גברה הערב (ש') במונטנגרו 69:81 על בודצ'נוסט בליגה האדריאטית, והשיגה את ניצחונה השישי העונה במפעל. הקבוצה המשיכה להציג יכולת מצוינת, בהמשך למשחקים ביורוליג מול ריאל מדריד ואנאדולו אפס. 

 

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

שחקניו של דייויד בלאט נראו מנומנמים בפתיחת המשחק, והמחצית הראשונה הייתה צמודה מאוד שכבסופה מכבי ירדה לחדר ההלבשה ביתרון נקודה בלבד. ג'ורדן פרמאר, דווין סמית' ושון ג'יימס לחצו על הדוושה ברבע השלישי, ולמרות שהיריבה ממונטנגרו ניסתה להדביק את הפער, מכבי הייתה גדולה עליה.

 

סופוקליס שחורציאניטיס. מכבי שמרה על מאזן מושלם (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
סופוקליס שחורציאניטיס. מכבי שמרה על מאזן מושלם(צילום: עוז מועלם)

 

מהלך המשחק

בלאט העלה בחמישייה הפותחת את דווין סמית', תיאו פפאלוקאס, סופוקליס שחורציאניטיס, קית' לנגפורד וגיא פניני. מכבי נראתה לא טוב בפתיחת המשחק, ובודצ'נוסט עלתה ל-5:10 אחרי ארבע דקות. גו'רדן פרמאר ניסה לעצור את הסחף עם שלושה, אבל התקפות מהירות של המארחים שמרו על יתרון של חמש הנקודות. ארבע רצופות של ליאור אליהו וטל בורשטיין חתמו את הרבע הראשון - 16:17 לבודצ'נוסט.

 

האורחים הכחולים השיגו יתרון ראשון במשחק בפתיחת הרבע השני, והתחילו להשתלט על המשחק בעזרתו של פפאלוקאס. סל קל של אליהו העלה ל-19:25, אבל היריבה ממונטנגרו לא התייאשה ועלתה ליתרון נקודה אחרי שתי עבירות תוקפות של סופו ומשחק נהדר של ג'רמיין אנדרסון האמריקני. היווני החזיר את הנקודות האבודות במהלך של סל ועבירה לטובתו, ושתי קליעות של סמית' מהקו שלחו את מכבי לחדר ההלבשה ביתרון - 34:35 לצהובים-כחולים במחצית.

 

דייויד בלאט. שחקניו הזיעו במונטנגרו בדרך לניצחון (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
דייויד בלאט. שחקניו הזיעו במונטנגרו בדרך לניצחון(צילום: מור שאולי)

 

את הרבע השלישי פתחו האורחים עם שלשה נהדרת של דווין סמית', אבל היתרון המשיך לנוע מצד לצד בזכות משחק הגנה לא טוב של שתי הקבוצות. איבוד כדור של בודצ'נוסט, העניק נקודות קלות לג'יימס, וסל נוסף של לנגפורד העלה את מכבי ל-44:49. איבוד כדור של סופו ועבירת תוקף נוספת שנשרקה לזכותו, איפשרה למארחים להוריד את היתרון שוב לשתי נקודות בלבד.

 

כאן נכנס לתמונה הצמד סמית' את פרמאר, שעם ריצה של שבע נקודות הלחיץ את בודצ'נוסט, והעלה את היתרון לתשע לטובת מכבי ת"א. שניות לסיום סל של המארחים חתם את התוצאה של הרבע השלישי - 50:57 לטובת מכבי.

 

כתבות המגזין של ynet ספורט:

 

גיא פניני. קבוצתו המשיכה ביכולתה הטובה מהמשחקים האחרונים (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
גיא פניני. קבוצתו המשיכה ביכולתה הטובה מהמשחקים האחרונים(צילום: עוז מועלם)

 

פרמאר המשיך להצטיין, כשדאנק נהדר שלו נתן למכבי יתרון מבטיח.

 מהצד השני, שלשה גדולה של פופוביץ' השאירה תקווה למארחים. חמש דקות לסיום שלשות של פרמאר ופניני נתנו אוויר לדייויד בלאט, והעלו את מכבי ל-60:69. סמית' המשיך לצלוף מחוץ לקשת. סופו עם מהלך של שלוש נקודות וסל של פפאלוקאס חתמו את המשחק - 69:81 למכבי ת"א. 

 

קלעו למכבי ת"א: שון ג'יימס 15 נקודות, ג'ורדן פרמאר 14, דווין סמית' 13, גיא פניני, ליאור אליהו וקית' לנגפורד 9 כ"א, סופוקליס שחורציאניטיס 6, תיאו פפאלוקאס 4, טל בורשטיין 2.

 

הרבו לקלוע לבודנצ'וסט: צ'דומיר ויטקובאץ 14 נקודות, ניקולה ווצ'ביץ' 13, בויאן דובלג'ביץ' 10.

 


פורסם לראשונה 12/11/2011 18:47

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'ורדן פרמאר
צילום: עוז מועלם
מומלצים