שתף קטע נבחר

"בטיפול" תופק בארגנטינה: כל הפרטים

הכוכבים המקומיים הגדולים ביותר בארגנטינה גויסו להפקה המקומית של "בטיפול", שתבוסס על הסדרה הישראלית המצליחה. עד היום נמכרה לשידור או הפקה ב-38 מדינות

שלוש שנים אחרי ש"בטיפול" ("In Treatment") עלתה בגרסה האמריקנית ברשת HBO, בעוד מספר שבועות תעלה הגרסה הארגנטינית. בחודשים האחרונים כבר עלתה "בטיפול" בצ'כיה, רומניה, סלובניה והולנד ובמהלך השנה הקרובה תעלה גם ברוסיה, הונגריה וקנדה.

 

ל-ynet נודע כי הגרסה הארגנטינית תשודר בערוץ 7 במדינה - הערוץ הציבורי, על בסיס יומי, כאשר כל פרק יהיה בן 30 דקות. בתפקידים הראשיים יככבו נורמה אלחנדרו, שהיתה מועמדת לאוסקר ונחשבת לשחקנית ותיקה בארגנטינה. אלחנדרו תגלם את דמות המטפלת של הפסיכולוג, התפקיד שגילמה בארץ גילה אלמגור.

התפקיד הגברי הראשי שייך לשחקן דייגו פארטי, שהיה בעברו פסיכולוג ויגלם את התפקיד של ראובן, שגילם בארץ אסי דיין.

 

"בטיפול" היא סדרת דרמה שיצר חגי לוי ועלתה לראשונה ב-HOT3 ב-2005. שנה לאחר מכן, בעזרתה של נועה תשבי, נמכרה הסדרה לרשת HBO שעשתה לה אדפטציה לשוק האמריקני. הסדרה זכתה לביקורות חיוביות ובשלושה פרסי אמי. על השיווק העולמי לשאר מדינות העולם אחראית חברת "דורי מדיה", שנכון להיום רשמה לזכותה מכירה ל-38 מדינות בעולם, חלקן להפקה מקומית וחלקן ישדרו את הגרסה הישראלית.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אחראי למכירות. נשיא דורי מדיה נדב פלטי
צילום: עדי גלעד
לאתר ההטבות
מומלצים