שתף קטע נבחר

טריילרים חדשים: יש יורש ל"דמדומים"?

הטריילר המלא של "משחקי רעב" שוחרר רגע לפני יציאת הסרט הרביעי בסדרת "דמדומים". האם זו הצהרת כוונות? וגם: ברוס וויליס באווירת טרנטינו, ואדי מרפי באווירת הסרט האילם

האם מפיקי "משחקי רעב" החליטו למתג את עצמם כיורשים של סאגת "דמדומים"? כך עשוי להתפרש שחרור הטריילר המלא הראשון של הסרט "משחקי רעב" על פי סדרת הספרים של סוזן קולינס, רגע לפני יציאת הסרט הרביעי של "דמדומים" - שחר מפציע - חלק 1" (מבית הסופרת סטפני מאייר) בסוף השבוע הקרוב. 

 

 

צפו בטריילר של "משחקי רעב"

 

הטריילר המצופה של "משחקי רעב" מציג את ג'ניפר לורנס הנאווה כקאטניס אברדין בת ה-16 בעולם אפוקליפטי מסואב. היא מתנדבת לייצג את מחוז 12 בטורניר הגלדיאטורים הצעירים הכלל ארצי,ויוצאת להרפתקה מסוכנת. עם ג'וש האצ'רסון וליאם המסוורת' לצדה, נראה כי החבורה מהווה משקל נגד ראוי לקריסטן סטיוארט, רוברט פטינסון וטיילור לאוטנר - השילוש הנדוש של "דמדומים".

 

בסרט של גארי רוס ("פלזנטוויל") נראים תחילה לורנס והמסוורת' משתובבים ביערות ירוקים, שמזכירים קצת את נופי "דמדומים" - יערות צפון מערב ארצות הברית. אחרי שקאטניס ופיטה מלרק (האצ'רסון) מלוהקים כנציגי המחוז, הנופים הופכים מיער טבעי לג'ונגל טכנולוגי - שם הם מטופלים על ידי המבוגרים וביניהם וודי הארלסון ולני קרביץ. הכל כדי להיות מוכנים לקרב לחיים ולמוות שעומד לפניהם.

 

ליאם המסוורת' וג'ניפר לורנס. נופים ירוקים ב"משחקי רעב" ()
ליאם המסוורת' וג'ניפר לורנס. נופים ירוקים ב"משחקי רעב"

 

כל שניתן לקוות לו הוא שרוס וצוותו לא ינסו לשחזר את הנוסחה המצליחה של "דמדומים", שנוטה להראות כמו סדרת נעורים טלוויזיונית למסך הגדול. במגרש הקולנועי של "משחקי רעב" יש פוטנציאל לקצת יותר אקשן ומיצוי אפקטיבי של המדיום.

 

"משחקי רעב" - תאריך יציאה בארצות הברית: לא פורסם  

 

חתלתולות אשמורת

מול צעירי "משחקי רעב" וגם אלו של "דמדומים", מציע לנו הבמאי והתסריטאי ארון הארווי את ברוס וויליס ופורסט וויטיקר הוותיקים בסרטו "Catch .44". השניים מככבים בדרמת פשע קומית, שמזכירה ביותר מהיבט אחד את סרטי קוונטין טרנטינו, כפי שוויליס עצמו זיהה בוודאי מנסיונו ב"ספרות זולה". 

 

צפו בטריילר של "Catch .44"

 

וויליס ו-וויטיקר מגלמים שני עבריינים, אשר מלהקים מלצרית חביבה (מיילין אקרמן) ושתיים מחברותיה הלוהטות (יוצאת "דמדומים" ניקי ראד, וזו מ"דם אמיתי" דבורה אן וול) כבלדריות סמים קשוחות. כשהתוכנית מסתבכת, הן מוצאות עצמן מאיימות ומאוימות בפקעת של קני רובים, צעקות, תככים והמון היסטריה - מלכוד של ממש, ולצורך העניין, מלכוד 44.

 

הטריילר של "Catch .44" נראה כמו עוד טריילר מפוברק מבית "גריינדהאוס", ואולי זו הסיבה שהפקת הסרט סבלה ממשברים חוזרים ונשנים בכל הנוגע לזכויות ולאיוש הקאסט. כיום, בעידן בו כולם רוצים לחקות את טרנטינו, החקיין הגדול מכולם, הארווי עומד בפני משימה לא פשוטה: ציטוטים מסרטים זה נחמד, אבל בכל זאת צריך להיות גם מקורי.

 

"Catch 44" - תאריך יציאה בארצות הברית: 9 בדצמבר, 2011

 

חזרה לסרט האילם

נראה שאפשר להכריז רשמית על הקאמבק של אדי מרפי לקדמת הבמה. אחרי "מיליארד סיבות לשוד", אפשר לצפות לקומדיה נוספת בכיכובו - "A Thousand Words" שמה וגם היא מציגה אותו כנוכל פרוע ומקסים, סוג של טייפקאסט שאימץ לעצמו בגיל 50. למי שנמאס משטף המלים המקושקשות של מרפי (זכר לימיו כסטנדאפיסט בשנות ה-70) צפויה הפתעה נעימה, שכן בסרט הוא נאלץ לשתוק - לפחות בחלקו השני.

 

צפו בטריילר של "A Thousand Words"

 

אחרי שאנחנו מתוודעים לג'ק מקול עם הפה הגדול והמוסר הקטן, שמנסה לתמרן כל סיטואציה באמצעות פיו, יתכן שגם אנו לא נוכל לסבול את קשקושיו הקולניים והבלתי פוסקים. אולם כשמקול מסתבך עם גורו בעל כוחות על, הוא לומד כי ימיו ספורים, וביחס ישיר גם המילים אותן הוא רשאי להגיד - אלף בסך הכל, כמספר המילים על עץ החיים שלו.

 

משלב זה ואילך, נדרש מרפי לשתוק ולמצוא דרכי תקשורת חליפיות כדי להתבטא. נראה כי הבמאי בריאן רובינס הצליח לנצל עד תום את יכולותיו הקומיות המולדות של מרפי, אשר מגלה עצמו מחדש כבאסטר קיטון, או אולי כחנוך רוזן. האם הוא יצליח להצחיק אותנו באותה מידה גם כפנטומימאי מגוחך? אין זה הזמן לדיבורים, אלא למעשים.  

 

"A Thousand Words" - תאריך יציאה בארצות הברית: לא פורסם

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ג'ניפר לורנס. גיבורת הנעורים הבאה?
ברוס וויליס ומיילין אקרמן. תואם טרנטינו
אדי מרפי. סותם את הפה
לאתר ההטבות
מומלצים