שתף קטע נבחר

דרור קשטן: "היה משחק גרוע, שיחקנו רע"

הפועל ת"א נפרדה ב-0:0 חלש מול רמה"ש, המאמן האדום לא ממש נהנה: "המשחק יותר עמד מאשר שוחק, רמה"ש הסתגרה עם עשרה שחקנים. הדרבי? לא חושב עליו בינתיים". הבעלים של רמה"ש, מאיר יצחקי: "כולם ראו מי היתה הטובה ביותר"

חלש מאוד. הפועל תל אביב ועירוני רמת השרון נפרדו הערב (א') ב-0:0 חלש באצטדיון רמת גן, ושבוע לפני הדרבי האדומים לא זכו לרוח הגבית ממנה הם קיוו ליהנות. למרות זאת, הפועל עדיין בודדה במקום הראשון, עם 24 נקודות, אחת יותר מעירוני קריית שמונה.

 

ים של תקצירים ב-ynet ספורט:

 

מאמן האדומים, דרור קשטן, אמר בסיום המשחק: "שיחקנו רע מאוד, אבל עם כל זה יכולנו לנצח. היה משחק גרוע, המשחק יותר עמד מאשר שוחק, כשבכל רגע הייתה שריקה על נפילה מדומה כזו או אחרת, מה שהפריע לכדורגל השוטף. יש גם ימים כאלה, רמה"ש הסתגרה עם עשרה שחקנים מאחורי הכדור, והיינו חייבים להבקיע כדי לשנות את המשחק".

 

"יש משחקים פחות טובים גם למוליכת הטבלה", המשיך קשטן. "בסך הכל אנחנו מפגינים יציבות לאורך רוב העונה, ובגלל זה אנחנו נמצאים במקום שאנחנו נמצאים. דרבי? אני לא רוצה לדבר עליו, אלא להירגע אחרי המשחק, לנתח אותו, להסיק את המסקנות ואז להתחיל להתכונן".

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

המצטיין במשחק, אלרואי כהן, הוסיף: "חבל שלא ניצחנו, זה אמנם לא הבית שלנו אבל זה עדיין משחק ביתי וחבל על הנקודות האלה. הגענו למצבים מהם היינו צריכים לכבוש, אבל לא ניצלנו אותם. לא תמיד אפשר להציג יכולת גבוהה, אבל גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח. אנחנו משחקים טוב ובמקום הראשון בליגה, ואין מה להשוות אותנו לעונות הקודמות. דרבי? יהיה משחק ענק".

 

קורצקי, במהלך המשחק. יקבל כל החלטה (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
קורצקי, במהלך המשחק. יקבל כל החלטה(צילום: טל שחר)

 

"כל החלטה תהיה מקובלת עלי"

המאמן הזמני של רמה"ש, מנחם קורצקי, סיכם: "זה היה משחק טוב שלנו. התכוננו למשחק כמו שצריך והשחקנים עבדו בצורה יוצאת דופן. אני קצת מאוכזב שלא

הבקענו, אנחנו חייבים ליזום ולתקוף יותר, אנחנו קבוצה טובה שיכולה לנצח יותר משחקים. העתיד שלי? כל החלטה שההנהלה תקבל מקובלת עלי".

 

הבעלים של הקבוצה, מאיר יצחקי, פתח והתייחס לשיפוט במשחק: "השופטים טעו, הגיע לנו שער, אני לא אומר שזה היה בכוונה אבל זו לא הפעם הראשונה שזה קורה. רכולם ראו מי היתה הקבוצה הטובה יותר היום, ומי זו שהחמיצה מצבים של מאה אחוז גולים.

 

"קוריצקי? היה כאן ויהיה כאן בעתיד. אני לא צריך להביא מאמנים מארה"ב או מאירופה, אנחנו לא ממהרים, ועושים בינתיים מה שאנחנו צריכים, הכל אצלנו סבבה".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים