שתף קטע נבחר

לבעוט בבוס: אסופת משחקים

הדבר האחרון שאתם אולי רוצים לעשות זה לעזור לבוס שלכם להתקדם, אבל מה אם מדובר במשחק שיגור?

יותר מהר, יותר רחוק, יותר גבוה: הססמה הספורטיבית הותיקה מתאימה כמו מגף נעל לאחוריו של אחד מגיבורי ז'אנר "משחקי השיגור", משחקים בהם מטרתכם לבעוט, להעיף, להטיל משהו, או מישהו, לגבהים ומרחקים שלא רק ישברו שיאים אולימפיים אלא אף יכולים להיחשב בתור צעדים גדולים לאנושות.

 

עוד במשחקים:

 

האלמנט הממכר שבמשחקי הסוגה הגבוהה הזו נמצא לא רק בהנאה הטבעית שכל יצור תבוני חווה למראה מישהו אחר שעף באוויר ונוחת בתוך חלקת קוצים, אלא גם ממרכיב השדרוג הכפייתי שלהם. זה המאפשר לך בין שיגור לשיגור לשפר את מנגנון הבעיטה והדאיה, לשכלל את טכנולוגיית הקפצוץ וההתרסקות, ולהגיע עם טייס הניסוי בכפיה הנועז שלכם אל ארצות רחוקות ומסתוריות שבוודאי יקבלו את פניו, או לפחות את שרידיו, בברכה.

 

מנהל יקר שלי

מוקדש בברכה לכל מי שאי פעם נאלץ לסבול יום אחר יום בוס מעצבן, מיותר ובעל עלות משכורת מחומשת משלו - או בקיצור, כמעט לכולנו. בעטו אותו כל הדרך בחזרה אל הוילה המפוארת; בבונוס שהוא היה אמור לקבל אפשר להשתמש כדי לפתוח גן ילדים מסובסד לעובדי החברה.

בעטו במנהל >>

 

 

נדנדה לרוחק

גם להתנדנד עד הקצה כמו במתקן ספינת הפיראטים בלונה-פארק וגם לקפץ כל הדרך אל השיא על מקל פוגו משודרג? הירשמו מייד פה.

שחקו בנדנדה>>

 

 

השירותים המעופפים 3

מדי פעם מגיע משחק שיגור שלא סתם שולח אותנו אל השמיים ומעבר להם, אלא משנה את עצם תפיסתנו את מושג התעופה. כזו היא סדרת השירותים המעופפים, שזה המשחק העדכני והכי מרחיק עוף שלה: הפכו תא שירותים ציבורי, ביום יום מתקן מנודה וסמל לעליבות חיינו הארציים, לכרכרה בוערת להתעלות איתה מעל לגשמי. כל הדלקים אורגניים באחריות.

שחקו בשירותים >>

 

 

באפלו בום

כנראה משחק השיגור המטורף ביותר בהיסטוריה. שור שנחטף על ידי שקית ממתקים אל ארץ הגומונים מתכוון לפצוח בבריחה נועזת - ולפצח בדרכו כמה שיותר מהממתקים צמאי הדם שהעזו לכלוא אותו. לא לרגישים לסוכר.

בעטו בבאפולו >> 

 

 

 

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מוש השור לא היה נותן לזה לקרות
מומלצים