שתף קטע נבחר

9 דרכים שיגרמו לגבר שלך להתאהב בך מחדש

תאהבי את הגוף שלך, נסי להסתדר עם אמא שלו ואל תכריחי אותו לדבר על הרגשות שלו אם את רואה שהוא מסתגר ומעוניין להיות לבד. ד"ר דניאל דריי מזמין אותך ללחוץ על הכפתורים הנכונים שיזכירו לבן זוגך מדוע התאהב בך מלכתחילה

בסרט "מה נשים רוצות", מל גיבסון, גברבר טיפוסי, מנסה להבין מה מתחולל בראשן של נשים, כדי לדעת איך למכור להן מוצרים בצורה הטובה והמוצלחת ביותר. החלטתי שיש בהחלט מקום להבין מה גברים רוצים, והחלטתי להזמין אותךְ לצלול עמי לנבכי המח הגברי, כדי להבין אותו טוב יותר, ולהפיק בזכות זה את המיטב במערכת היחסים.

 

עוד על גברים בערוץ יחסים:

גברים אוהבים בצורה אחרת, אבל לא פחות  

אלה אהבה לצוד גברים. עכשיו כבר לא

אל תכנסי לסרט: האם הגבר שלך מכור לפורנו?

 

 

1. החמות

תתפלאי, גברים בזוגיות חושבים גם על משפחה במובן הרחב של המילה. אין מה לעשות, אמא שלו היתה שם לפניך ותהיה שם תמיד, ולכן, מוטב שתשמרי על מערכת יחסים תקינה עם חמותך.

 

 

את לא חייבת להיות החברה הכי טובה שלה, ואולי אפילו עדיף שלא, אך בהחלט שמירה על אווירה חיובית בינך לבינה תשפר גם את התקשורת עם בן זוגך.מערכת יחסים עכורה בינך לבין חמותך, מאלצת את הגבר שלך לעשות בחירות שהוא אינו מסוגל להתמודד עימן מבלי לפגוע בשתי פיגורות שאהובות עליו.

 

2. חופשי זה לגמרי לבד

כשהגבר שלך כועס או נפגע ממשהו, מסתגר ולא משתף - הניחי לו. גברים מתמודדים אחרת עם רגשות. הם לא אוהבים לדבר על זה. כל ניסיון לדובב או "להוציא את זה" מצידך, רק יגרור כעס כלפיך, וחבל. זה בסדר שתהיה לו פינה פרטית עבור עצמו ורגשותיו, וזה בסדר גמור עבורו להתמודד ולפתור את בעיותיו לבד ובדרכו, וזה לא קשור אליך בשום צורה.

 

3. לא להשוות

האופי הגברי מקורו באבולוציה שנועדה לשמש לרבייה. האבולוציה הזו הפכה גם את הגברים בעידן החדש לתחרותיים. לגברים לא נח עם שיחות המתייחסות לתכונות ומאפיינים שלהם בפורומים שמחוץ למערכת היחסים, ובמיוחד שיחות או תיאורים המדרגים או משווים אותם לאחרים.

 

כן רצוי ומומלץ לתאר, לשבח ולהחמיא בכל הזדמנות. גם ובעיקר בהקשר של סקס, גם אם זה לא ממש נכון. כאמור, האבולוציה לא השאירה את התחרותיות הגברית מחוץ למיטה, על כן חשוב שתתני לגבר שלך מחמאות המפארות אותו, את איברו וביצועיו. חשוב שתחמיאי לגבר שלך בכל הזדמנות, אבל הכי חשוב שתעשי זאת קבל עם ועדה.

 

4. תתענייני ותתקרבי

לא תמיד תחומי העניין הגבריים משיקים לעולם הנשים, אולם סלידה וחוסר עניין מוחלט מדברים שהם חלק חשוב מעולמו, יגרמו לריחוק. ולכן, אפילו אם אינך אוהבת כדורגל, נסי להיות שותפה לחוויה. לעיתים השיתוף יוצר חוויה חדשה ומשותפת שיכולה להעמיק את החיבור ביניכם.

 

יו, מי היה מאמין שלראות יחד כדורגל יכול להיות כיף (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
יו, מי היה מאמין שלראות יחד כדורגל יכול להיות כיף(צילום: shutterstock)

 

5. היי חברותית

גברים אוהבים נשים שהסביבה אוהבת, נשים שמסתדרות מבחינה חברתית. נשים שיש להן תקשורת טובה עם הסביבה, יוזמות ויוצרות חיים חברתיים גם כאינדיבידואל וגם כזוג, מפחיתות מהגברים שלהן את הצורך להגן עליהן ולהוכיח עבורן ובשמן את איכויותיהן ויתרונותיהן.

 

6. התלבשי בצורה מפתה גם בבית

התלבשי בצורה מגרה, מושקעת ומטופחת גם בבית, ממש כפי שאת עושה כשאת יוצאת לעבודה. זרקי את הכותונות המוכתמות והטרנינגים הנוחים אך הלא מחמיאים לפח. לא לחינם 30% ממקרי הבגידות קורים עם עמיתה לעבודה.

 

7. הפגיני יוזמה וגיוון

הרבי ליזום יחסי מין. גברים מתים על זה. הטריפי והפתיעי אותו בפינוקים כמו 'קוויקי' כשהוא מול הטלוויזיה, או במציצה תוך כדי עבודה על המחשב. מאידך, עשי זאת בחכמה. אל תהיי ישירה מדי, זה יכול לאיים על הגבריות שלו. תני לו לחשוב שהוא המוביל. היי עדינה ומניפולטיבית.

 

האם זה מספיק סקסי בשבילך? פשוט האופציה השנייה היא טרנינג פליז מרופט (צילום: shutterstock) (צילום: shutterstock)
האם זה מספיק סקסי בשבילך? פשוט האופציה השנייה היא טרנינג פליז מרופט(צילום: shutterstock)

 

8. אהבי את הגוף שלך

מאהבת טובה חייבת להיות בטוחה בעצמה, בגוף שלה ובמיניות שלה. אל תתביישי לקיים יחסי מין או להסתכל על גופך באור. מכל ההסתתרות הזו גם לגבר שלך עלול לחלחל החשש שאינך כל כך בטוחה בעצמך בגלל סיבה נכונה.

 

 

אני ממליץ לך גם לאמן את שרירי רצפת האגן שלך: הגבירי את השליטה שלך בקבוצת השרירים החשובה הזו. חזקי והגמישי אותם. למדי להפעיל אותם תוך כדי משגל. מובטחת תחושה עוצמתית יותר ואורגזמות חזקות ואיכותיות יותר לשניכם.

 

9. אל תשללי לו את הפנטזיות

היי שותפה לפנטזיות שלו ואל תפחדי לפנטז עמו על נשים אחרות. להיות שותפה לחוויה בלי קנאה, להיות בטוחה בעצמך ולא לתת לו להרגיש רגשות אשמה בשל כך, וזכרי - המח הוא איבר המין הגדול ביותר.

 

 

- ד"ר דניאל דריי – רופא, סקסולוג מתמחה בטיפול מיני וזוגי, מנהל פורטל "תורת היחסים" הכולל מדריכי זוגיות, אהבה ומיניות.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
הטריפי והפתיעי אותו. גברים מתים על זה
צילום: shutterstock
הכרויות
כתבו לנו
מומלצים