שתף קטע נבחר

אבא של ג'ובס בעד אייפון, נגד סוריה

דיווחים: סוריה הוציאה בסוף השבוע את האייפון מחוץ לחוק. בין המתנגדים לצעד, בקמפיין יוטיוב חדש: אביו הביולוגי של סטיב ג'ובס

דיווחים מצביעים שמחלקת המכס של משרד האוצר הסורי הוציאה את האייפון מחוץ לחוק בסוריה. כך דיווח ה-BBC בסוף השבוע. הצו לא מתייחס למכשירי סמארטפון אחרים. יותר מ-4,000 איש נהרגו במהומות בסוריה, לפי דיווח של האו"ם מיום חמישי. רוב כלי התקשורת הזרים גורשו מהמדינה, והמפגינים מסתמכים בעיקר על קטעי וידאו שמצולמים בטלפונים ניידים ומועלים לרשתות חברתיות. לפי הצו, מכשירי אייפון שיתפסו יוחרמו מיד, ובעליהם יעמדו בפני תביעה.

 

 (צילום: AP) (צילום: AP)
(צילום: AP)

 

קמפיין יוטיוב חדש מבקש מתושבי העולם לתמוך במהפכנים הסורים (גם אתם יכולים להשתתף: צלמו את עצמכם אומרים, "I am in solidarity with the Syrian people; I declare my participation in the Syrian Sit-In on YouTube" ושלחו ל-SyrianHub@gmail.com). בין המשתתפים: אבדולפתח ג'ון ג'נדלי, אביו הביולוגי של אביו הרוחני של האייפון, סטיב ג'ובס. סבו הביולוגי של האייפון נולד בסוריה ועקר לארה"ב בשנות העשרים שלו. ג'נדלי מסר את ג'ובס לאימוץ - וג'ובס, שמעולם לא סלח לו, סרב לפגוש אותו. כל זה לא מפריע לג'נדלי להגן בפומבי על המוצרים של הבן:

 

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מסכי מגע. הפגנה בסוריה, בשבוע שעבר
צילום: AP
מומלצים