שתף קטע נבחר

בעקבות אצבע משולשת: דמארי עלול לעמוד לדין

חלוץ הפועל ת"א צולם מבצע תנועה מגונה בכיוונם של אוהדי מכבי חיפה. דובר הירוקים הציג את הצילום בדיון ואמר: "שחקנים צריכים ללמוד לא לנהוג כפרחחים"

חלוץ הפועל ת"א, עומר דמארי, עלול לעמוד לדין משמעתי בהתאחדות לאחר שמכבי חיפה העבירה לדיין בית הדין, עו"ד עמנואל סלע, תמונה בה נראה דמארי מתגרה באוהדי חיפה כשהוא מניף לעברם אצבע משולשת. מכבי חיפה עשתה זאת במסגרת הדיון על השלכת חפצים של אוהדיה במשחק מול הפועל תל אביב (3:0) שנערך ביום ב'.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

בדו''ח השופט אלון יפת נכתב בין השאר: "שחקני הפועל ת"א חגגו מול יציע אוהדי חיפה". דובר הקבוצה דודו בזק שייצג את המועדון בדיון אמר: "הצלם אבישי אקהויז סיפר לי שיש לו תמונה שבה נראה עומר דמארי מניף אצבע משולשת לכיוון שער 11 וזה נעלם מעיניי השופט". בזק הציג תמונה מסויימת לדיין לאחר שנשא את דבריו והוסיף לגבי דמארי: "שחקנים צריכים ללמוד לא לנהוג כפרחחים. אני בטוח שאם היה מתנהג כך לא היו נזרקים חפצים".

 

 

דמארי והאצבע המשולשת. "שחקנים צריכים לרסן את עצמם" (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
דמארי והאצבע המשולשת. "שחקנים צריכים לרסן את עצמם"(צילום: ראובן שוורץ)

 

לתקשורת אמר בזק: "שחקנים ובמיוחד אוהדים צריכים לרסן את עצמם. 99 אחוז מהאוהדים הנפלאים שלנו התנהגו כמו שצריך. בנוגע לנושא התמונה, בחרנו לראות אותה רק בדיון ולא רצינו לעשות מזה קמפיין. יש לנו מטרה והיא למגר את האלימות מהמגרשים ומפה הקריאה שלנו לשחקנים: תחגגו, תבלו ותהנו אבל תהיו גם ג'נטלמנים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עומר דמארי
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים