שתף קטע נבחר

NBA: סן אנטוניו שחררה את ריצ'ארד ג'פרסון

הספרס השתמשו בסעיף חדש שנחתם בהסכם העבודה עם השחקנים, ו-ויתרו על הסמול פורוורד שאכזב בעונה שעברה עם 11 נק' למשחק. המועמד המוביל להחליפו: קארון באטלר

בהסכם המיוחד שנחתם בין נציגי השחקנים לבעלי הקבוצות במטרה לסיים את ההשבתה ב-NBA, הוכנס סעיף חדש הנקרא 'אמנסטי' – סעיף המאפשר לקבוצה לשחרר שחקן אחד משורותיה, ששכרו לא ייחשב בסיכום הכללי אך המועדון ימשיך לשלם לו כסף, עד אשר קבוצה אחרת תרכוש אותו.

 

הראשונה שהשתמשה בסעיף שכזה היא סן אנטוניו ספרס, אשר שחררה הערב (ד') את אחת מהשמות היותר מוכרים ובכירים שלה, ריצ'ארד ג'פרסון. הסמול פורוורד שהיה בין כוכביה של ניו ג'רזי נטס שהגיעה פעמיים לגמר הליגה ב-2002 וב-2003, הגיע לטקסס ב-2009 תמורת שכר של 30 מיליון דולר לשלוש עונות.

 

כן עוזב את העיר. ריצ'ארד ג'פרסון (צילום: AFP) (צילום: AFP)
כן עוזב את העיר. ריצ'ארד ג'פרסון(צילום: AFP)

 

את העונה שעברה סיים ג'פרסון עם 11 נק' למשחק, מה שגרם ללא מעט אכזבה בקבוצה. הודות לשחרורו, תחסוך סן אנטוניו כעשרה מיליון דולר ותרד אל מתחת לתקרת השכר.

 

כעת יצטרכו הספרס לצוד אחר סמול פורוורד מחליף, כשהשם שמועמד יותר מהשאר הוא קארון באטלר, שחקנה של דאלאס מאבריקס בעונה שעברה, שנפצע בינואר בברכו ונעדר מכל משחקיה בפלייאוף. מועמד נוסף הוא ג'וש הווארד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים