שתף קטע נבחר

דייויד בלאט: "אין תירוץ להופעה כזאת"

מאמן מכבי ת"א אפילו לא ניסה להסביר את היכולת החלשה של קבוצתו, בתבוסה בספרד 88:64 לריאל מדריד ביורוליג. בלאט הוסיף: "הורגש שחסר מוביל כדור"

בפעם השנייה ברציפות הפסידה מכבי ת"א ביורוליג. בניגוד לשבוע שעבר בו שחקניו של דייויד בלאט נאבקו עד הסיום בפרטיזן בלגרד, הערב (ה') הם הושפלו במדריד עם הפסד 88:64.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

בשבוע הבא תארח מכבי ת"א את אפס אנאדולו בהיכל, במה שמסתמן להיות משחק על המקום השני בבית ג'. המאמן הצהוב צריך לעשות חושבים במטרה לעורר את השחקנים, לפני שזה יהיה מאוחר מדי. בלאט נשמע מאוכזב מאוד בסיום ואמר: "מדובר ביום מאוד לא טוב שלנו, אסור לנו לשחק ככה.  

 

קית' לנגפורד מאוכזב במדריד. גם 18 נקודות שלו לא עזרו (צילום: AFP) (צילום: AFP)
קית' לנגפורד מאוכזב במדריד. גם 18 נקודות שלו לא עזרו(צילום: AFP)

 

"יש הרבה סיבות להפסד. בטוח שריאל מדריד קבוצה מאוד חזקה, אבל היינו חייבים להופיע בצורה הרבה יותר רצינית למשחק, אין תירוץ להופעה כזאת. מדובר ביום רע שלנו והשאלה עכשיו היא איך חוזרים מזה. זה פחות עניין של כדורסל ויותר עניין של אופי.

 

בלאט המשיך להסביר את היכולת הרעה של שחקניו: "סופו ניסה לשחק למרות שלא היה כשיר ב-100 אחוז וכשראיתי שהמשחק כבר אבוד אז החלטתי לשמור עליו ולא לסכן אותו. היום, בניגוד למשחקים מול פרטיזן בלגרד ומול הפועל חולון, הורגש היטב חסרונו של עוד מוביל כדור אצלנו".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים