שתף קטע נבחר

צ'לסי קלינטון הפכה לכתבת וזכתה לביקורות צוננות

בתם של נשיא ארצות הברית לשעבר ומזכירת המדינה האמריקנית, החלה לעבוד ככתבת NBC - והביקורות קוטלות: "חסרת כריזמה, מונוטונית". צפו בטבילת האש שלה

צ'לסי קלינטון, בתם של מזכירת המדינה של ארצות הברית הילרי קלינטון, ונשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, עברה אמש (ג') את טבילת האש הראשונה שלה בעבודתה החדשה, ככתבת רשת החדשות NBC.

 

צפו בטבילת האש של צ'לסי קלינטון ב-NBC

 

קלינטון בת ה-31, שהחלה לשמש ככתבת לעניינים מיוחדים של NBC, ערכה ראיון מוקלט בן שתי דקות, שעסק בעוני במדינת ארקנסו, בדגש על מצבם של הילדים במדינה. הכתבת החדשה נראתה נרגשת, ולפחות על פי הביקורת ב"וושינגטון פוסט", "לא חישמלה את המסך בכישוריה העיתונאיים".

המבקר הרחיב והוסיף: "יש לה כריזמה מעטה מאוד, כזו שכמעט לא מרגישים בה".

 

גם באתר Newsday ביקרו את הופעתה הראשונה של קלינטון על מסך הטלוויזיה, אך היו יותר עדינים איתה. "היא היתה מרגיעה, אך מונוטונית", כתבה המבקרת והוסיפה: "אני מקווה כי עוד תלמד מהי עבודה עיתונאית אמיתית, שכן נדמה שיש לה את מה שצריך כדי להיות עיתונאית".

 

צ'לסי קלינטון החלה את המגעים עם NBC ביולי, ובשיחות רקע שערכה עם אנשי הרשת הבהירה כי במהלך מסע הבחירות של אמהּ לנשיאות ב-2008, גילתה סיפורים מיוחדים על התרומה של אזרחים לחברה האמריקנית. במסגרת הדיונים על תפקידה החדש הוחלט שהיא תציג סיפורים מיוחדים בפינה בחדשות הערב, ובתוכנית מגזין שבועית חדשה בשם "רוק סנטר". כתבות נוספות שלה צפויות להיות משודרות ברשת כבר השבוע.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צ'לסי קלינטון. נקטלה
צילום: AP
לאתר ההטבות
מומלצים