שתף קטע נבחר

פיקה: "ברצלונה הנוכחית תיזכר בזכות התארים"

הבלם לקראת המפגש מול אל סאד באליפות העולם למועדונים: "אומרים שהכדורגל שלנו נהדר, אך בעוד כמה שנים יזכרו דברים אחרים". סאנטוס תפגוש את קאשיווה רייסול היפנית, ניימאר: "משחק מול ברצלונה - כמו הסרט 'משימה בלתי אפשרית'"

אחרי שסימנה 'וי' על קלאסיקו נוסף, לקחה ברצלונה אתנחתא קצרה מהליגה הספרדית לטובת אליפות העולם למועדונים של פיפ"א, הנערכת השנה ביוקוהומה, יפן. הבלאוגרנה, שזכו במפעל לפני שנתיים וסיימו כסגנים ב-2006, יפגשו בחצי הגמר את אל סאד הקטארית, כאשר במשחק המקביל יתמודדו סאנטוס הברזילאית וקאשיווה רייסול היפנית.

 

התקצירים של ynet ספורט:

 

הערב (ג') התאמנו הקטלונים לקראת ההתמודדות ובין לבין הצטלמו עם ילדים מקומיים, שהתייתמו מהוריהם באסון הצונאמי שפקד את יפן מוקדם יותר השנה.

 

ברגעים כאלה, הכדורגל מתגמד. שחקני ברצלונה והילדים היתומים (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
ברגעים כאלה, הכדורגל מתגמד. שחקני ברצלונה והילדים היתומים(צילום: רויטרס)

 

"אנשים רבים אומרים שאנחנו הטובים ביותר ושהכדורגל שלנו נהדר, אבל בעוד כמה שנים הם יזכרו דברים אחרים. אנחנו חייבים לנצל את הרגע כיוון שקבוצות גדולות נמדדות בתארים. אנחנו לא רגילים לשעת המשחק ונצטרך להתאים את עצמנו לכך", אמר בלם ברצלונה, ג'רארד פיקה, במסיבת העיתונאים לרגל המשחק.

 

פיקה לא שכח להתייחס לניצחון היוקרתי בברנבאו ואמר: "ידענו שאנחנו מסוגלים לנצח שם וכולם ראו את זה על המגרש. כעת עלינו להמשיך באותו המסלול".

 

"אני בן 19, כל החיים לפני". ניימאר מנסה גם כשוער (צילום: AFP) (צילום: AFP)
"אני בן 19, כל החיים לפני". ניימאר מנסה גם כשוער(צילום: AFP)

 

מי שמצפה בקוצר רוח לפגוש את בארסה בגמר הוא ניימאר, כוכבה הגדול של סאנטוס,

שעשוי לשחק ביום מן הימים בקאמפ נואו. "משחק מול ברצלונה הוא כמו הסרט 'משימה בלתי אפשרית', אבל בסופו של יום אתה יודע שהגיבור (טום קרוז) יעשה משהו נהדר וישלים את המשימה. זה מה שנצטרך לעשות מולה", אמר.

 

עוד באתר:

 

הברזילאי בן ה-19 זכה להצעות מכמה מאריות הכדורגל האירופי, אך נכון לרגע זה לא ממהר לעזוב את מולדתו: "תמיד אמרתי שאני רוצה לשחק באירופה והחלום הזה עדיין קיים בתוכי. כרגע אני מאושר בסאנטוס, משחק לצד כדורגלנים נהדרים ונמצא ליד משפחתי - לכן אין סיבה שאעזוב. אני בן 19 וכל החיים עוד לפני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מסי ואדריאנו ביפן
צילום: AFP
מומלצים