שתף קטע נבחר

"האליפות הלכה, אבל אפשר להציל את אירופה"

אחרי האכזבות בליגה והתפרעויות האוהדים, מכבי חיפה זקוקה לניצחון על שאלקה (ד', 22:05, ערוץ 9), בכדי להעפיל לשלב הבא בליגה האירופית. שחקן בקבוצה: "מי האמין שניידת משטרה תלווה אותנו מהאימון למלון". תמיר כהן נותר מחוץ לסגל

"האווירה במועדון לחוצה ולא נעימה. מי האמין שניידת משטרה תלווה אותנו מהאימון במגרש למלון?", כך תיאר אחד משחקני מכבי חיפה את האווירה בקבוצה לקראת המשחק החשוב הערב (ד', 22:05, ערוץ 9) מול שאלקה, במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים בליגה האירופית.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

"מתי ראית אוהדים שלנו פורצים למגרש ומפוצצים אימון?", הוסיף אותו שחקן, "לאוהדים כואב אבל התפרעויות כמו בדרבי ואלימות לא יביאו לנו ניצחונות. גם לנו כואב. האליפות הלכה, אבל אפשר להציל את הליגה האירופית". כזכור, הירוקים זקוקים לניצחון מול הגרמנים, בכדי להבטיח את ההעפלה לשלב הבא. 

 

"התפרעויות לא יביאו לנו ניצחון". האוהדים מפסיקים את האימון אמש (צילום: ראובן כהן) (צילום: ראובן כהן)
"התפרעויות לא יביאו לנו ניצחון". האוהדים מפסיקים את האימון אמש(צילום: ראובן כהן)

 

אוהדים של הקבוצה מתכוונים להמשיך את המחאה נגד המאמן, אשר לטענתם עשה טעויות רבות בבניית הסגל, הצבת ההרכבים והחילופים במהלך המשחקים. בנוסף, לטענת חלק מהשחקנים מרבים לבלות ולא משקיעים כל מה שמצפים מהם למען הצלחת המועדון.

 

שחקני חיפה יערכו הבוקר אימון שחרור ליד המלון בו הם שוהים, ולאחר מכן תערך הרצאה טקטית עם קטעי וידיאו. ייתכן שגם הנשיא יעקב שחר, אשר ביקר השבוע את ההתנהגות האלימה מצד חלק מהאוהדים, יערוך שיחה עם השחקנים כדי לדרבן אותם.

 

שחקן נוסף אמר: "קשה לתפקד עם לחץ כזה גדול מסביב. קשה בעיקר לצעירים, לפלאח, גולסה וטוואטחה. בוא נקווה שהלחץ ישפיע לטובה ושלא נעשה שטויות מלחץ כבר בפתיחה ונחטוף שערים, כי אם זה יקרה אני לא רוצה לחשוב מה יהיה. אנחנו צריכים לנצל את ההרכב החסר שלהם ולנצח".

 

יוכל לנשום לרווחה הערב? אלישע לוי (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
יוכל לנשום לרווחה הערב? אלישע לוי(צילום: ראובן שוורץ)

 

המזל הגדול של חיפה ששאלקה שכבר הבטיחה את העלייה לשלב 32 הגדולות של הליגה האירופית ומגיעה בהרכב חסר מאוד ללא כוכביה. לחיפה יש הזדמנות נדירה לנצח קבוצה בכירה מהבונדסליגה. השאלה הגדולה איזו חיפה תעלה היום לדשא בקריית אליעזר? חיפה שהביסה את סטיאווה 5 :0 או חיפה שחטפה שלישיות מהפועל ת"א והפועל חיפה?

 

עליית שלב תרגיע את המערכת הלחוצה בחיפה, תשפר את חשבון הבנק ותאפשר לקבוצה להיערך בשקט למשחק הליגה מול מכבי נתניה של המאמן ראובן עטר, אשר זוכה לתמיכה של אלפי אוהדים ירוקים הדורשים למנותו במקום אלישע לוי.

 

 בהוראת המשטרה יהיה הערב שטח סטרילי בחלק מהכסאות שביציע ג' שמאחורי ספסל הקבוצה ובמשחק מול מכבי נתניה בליגה כבר הוחלט שכל יציע ג' ייסגר.

 

קשר הקבוצה, תמיר כהן, נותר מחוץ לסגל מסיבה מקצועית. הדבר מלמד בהידרדרות במעמדו בקבוצה וייתכן שיעזוב בחלוץ ההעברות הקרוב שייפתח בחודש ינואר. כזכור, כהן הגיע בקול תרועה רמה בקיץ האחרון מבולטון האנגלית. במכבי חיפה ציינו: "תמיר כהן שוחרר מהמשחק עקב רגישות ברגלו ועניינים אישיים".

 

הרכב המשוער: בויאן שראנוב, אייל משומר, יוריצה בולייט, סארי פאלח, וטאלב טוואטחה, אייל גולסה, גוסטבו בוקולי (יא יא סיידו), עידן ורד, יניב קטן, ולאדימיר דביאלשוילי, וויאם עמאשה

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
שחקני חיפה מאוכזבים
צילום ראובן כהן
מומלצים