שתף קטע נבחר

תת שר ארגנטיני נמצא תלוי בבית מלון: "התאבד"

איבן היין השתתף בכנס הגוש המסחרי הדרום אמריקני בבירת אורוגוואי מונטבידאו. "הוא היה עירום בעת מציאת גופתו"

רצח, התאבדות או תאונה? בכיר בממשלת ארגנטינה נמצא תלוי בחדר בית מלון במונטבידאו, בירת אורוגוואי. כך מסרה היום (יום ד') המשטרה המקומית. איבן היין בן ה-33, תת שר המסחר של ארגנטינה, שהה באורוגוואי לרגל כנס של הגוש המסחרי הדרום אמריקני "מרקוסור".

 

חדשות נוספות מהעולם הגדול :

 

"הוא כנראה מת בתלייה בחגורה", אמר דובר משטרת אורוגוואי חוסה לואיס רונדן במסיבת עיתונאים. לדבריו, המשטרה מנסה לקבוע אם מדובר בהתאבדות, פשע פלילי או תאונה. גורם באורוגוואי מסר כי היין שם קץ לחייו.

 

תלה את עצמו בחגורה? היין (צילום: רויטרס) (צילום: רויטרס)
תלה את עצמו בחגורה? היין(צילום: רויטרס)

 

מקור שמעורה בפרטי חקירת המוות סיפר לסוכנות הידיעות הצרפתית שהבכיר הארגנטיני היה עירום בעת מציאת גופתו. הגופה התגלתה שש שעות לאחר המוות.

 

החדשות על מותו של היין עוררו תדהמה גדולה בקרב משתתפי הכנס של "מרקוסור", שבו השתתפו נשיאי ארגנטינה, ברזיל, פרגוואי, אורוגוואי וונצואלה.

 

נשיאת ארגנטינה, כריסטינה פרננדז דה-קירשנר קיבלה את ההודעה על מותו של היין בשעה שהשתתפה בפגישה בדלתיים סגורות עם נשיאי המדינות המשתתפות בכנס והייתה כה נסערת עד שהיא עברה בדיקה אצל הרופא שלה. כך על פי גורם רשמי באורוגוואי. מאוחר יותר שבה קירשנר לשולחן הדיונים. היא צפויה בקרוב להתמנות לנשיאת הגוס המסחרי הדרום אמריקני.

 

שגרירות ארגנטינה באורוגוואי אישרה את דבר מותו של היין ומסרה כי הרשויות באורוגוואי נוקטים ב"כל הצעדים הנדרשים בטיפול במקרה טרגי זה".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גופתו התגלתה שש שעות לאחר המוות. היין
צילום: רויטרס
קיבלה בהלם את החדשות. נשיאת ארגנטינה קירשנר
צילום: AP
מומלצים