שתף קטע נבחר

השחקן השנוא ביותר ב-NBA: כריס האמפריז

שחקנה של ניו ג'רזי נטס, שמוכר יותר כבעלה לשעבר של כוכבת הריאלטי קים קרדשיאן, נבחר ראשון בסקר הלא מחמיא. לברון ג'יימס שני, קובי בראיינט שלישי

העונה המקוצרת ב-NBA תצא לדרך ביום ראשון הקרוב (19:00 שעון ישראל), ובין כל משחקי טרום העונה המצומצמים נמצא זמן גם לסקר קטן: השחקן השנוא ביותר ב-NBA, או אם תרצו - השחקן שהכי פחות אוהבים בליגה.

 

עוד ב-ynet ספורט:

 

תוצאות הסקר לא איחרו לבוא, ולמקום הראשון הגיע שמו של כריס האמפריז, שחקנה של ניו ג'רזי נטס, שיותר מוכר כבעלה לשעבר של כוכבת הריאלטי האמריקנית, קים קרדשיאן. השניים, אגב, היו נשואים למשך 72 יום בלבד.

 

כריס האמפריז. השחקן הכי לא אהוב בליגה (צילום: Gettyimages) (צילום: Gettyimages)
כריס האמפריז. השחקן הכי לא אהוב בליגה(צילום: Gettyimages)

 

האמפריז, שקיבל אמש חוזה לעונה נוספת בקבוצה, מוכר גם ממגוון הופעותיו בתוכניות הריאלטי של האחיות קרדשיאן. למקום השני בסקר של חברת נילסן הגיע לברון ג'יימס, כוכבה של מיאמי היט, כאשר את השלישיה הפותחת סוגר קובי בראיינט מהלוס אנג'לס לייקרס, שלאחרונה התברר כי הוא ורעייתו פתחו בהליכי גירושין.

 

טוני פארקר, רכזה של סן אנטוניו ספרס, שהתגרש השנה מאשתו, השחקנית אווה לונגוריה, הגיע למקום הרביעי. "שלום עולמי", המוכר יותר כרון ארטסט, במקום החמישי, כריס בוש ממיאמי שישי, כרמלו אנתוני שביעי, פול פירס שמיני ואילו את העשיריה סוגרים דוויין ווייד ולמאר אודום.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים