שתף קטע נבחר

מהפך גם בגברים: דודי סלע אלוף ישראל בטניס

המדורג הבכיר החזיר לעצמו את התואר עם ניצחון 2:6, 5:7 על אמיר וינטרוב, במשחק הגמר ברעננה: "שמח לשוב ולהיות אלוף". וינטרוב: "התרגשתי, לא תמיד הניסיון כאן עוזר"

מהפך, גם בגמר אליפות ישראל לגברים. אחרי ההפתעה הגדולה בגמר הנשים, הקרב המקביל על התואר הגברי הסתיים אף הוא בהפסד של אלוף אשתקד - אמיר וינטרוב. דודי סלע, המחבט מספר 1 בכחול-לבן, החזיר לעצמו את הכתר אחרי ניצחון 2:6, 3:6 בקרב על התואר ברעננה.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

למי ששכח, בשנה שעברה נפלה הפתעה כשהמדורג הבכיר של ישראל נוצח במפגש הגמר. ב-2011 סלע הוכיח כי מדובר בשחקן אחר, מדויק יותר, אגרסיבי יותר ותואר אלוף ישראל הגיע לו מהפתיחה.

 

וינטרוב: "שמח לאבד את התואר לחבר כמו דודי"

"שמח לשוב ולחזור להיות אלוף ישראל, תמיד כיף לזכות בתואר", סיפר סלע בסיום. "מה עשה את ההבדל? שיחקתי אחרת מהשנה שעברה, הרגשתי הרבה

 יותר טוב על המגרש וזה תרם לי. העבודה עם המאמן החדש, גלעד בן צבי, טובה מאוד, העבודה יחד מצליחה".

 

וינטרוב סיכם: "אמנם איבדתי את התואר, אבל אני שמח לאבד אותו לבחור טוב וחבר כמו דודי. סלע שיחק מצוין והגיע לו לנצח. הפנים שלי עכשיו לאוסטרליה. אני כיום 170 בעולם ואני רוצה להתקרב לטופ 100. בשנה שעברה הגעתי לאליפות כאנדרדוג, השנה זה לא היה ככה. למרות המעמד החוזר, התרגשתי ולא תמיד הניסיון כאן עוזר".

 

"תמיד כיף לזכות בתארים". דודי סלע בגמר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
"תמיד כיף לזכות בתארים". דודי סלע בגמר (צילום: ראובן שוורץ)

 

 

מהלך המשחק

סלע שבר כבר במשחקון הראשון את ההגשה של וינטרוב ועלה ל-0:2 ו-1:3. אלוף ישראל רשם לא מעט שגיאות לא מחוייבות, בעיקר בהגשות של סלע והמחבט מספר 1 בכחול-לבן שייט ל-2:6 די קליל במערכה הראשונה.

 

הפעם זה לא הלך. וינטרוב, במהלך הגמר (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ) (צילום: ראובן שוורץ)
הפעם זה לא הלך. וינטרוב, במהלך הגמר (צילום: ראובן שוורץ)

 

ים של תקצירים ב-ynet ספורט

 

וינטרוב הראה סימנים של חזרה לעסק עם ניצחון מרשים במשחקון הראשון וחזרה מ-5:3 עד ל-5:5, תוך כדי שהוא שובר את הגשותיו של סלע. ועדיין, היום הזה היה שייך כולו לדודי, ששבר על האפס, מנגד, את ההגשות של וינטרוב וניצח 5:7, כל הדרך לתואר אלוף ישראל.


פורסם לראשונה 23/12/2011 12:55

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
דודי סלע
צילום: ראובן שוורץ
מומלצים