שתף קטע נבחר

עודד קטש מפרק את הפועל ירושלים / טור

"זה היה המשחק הקל ביותר של מ.כ הבקעה, מול קבוצה שעושה כאילו. כאילו שומרת, כאילו מתוכננת, כאילו אכפת לה. יעני ישראבלוף". עידו אשד מנתח את תבוסת הפועל ירושלים

לפני כחודש, אחרי ההפסד הביתי של ירושלים לגראבלין ביורוקאפ, כתבתי כאן שירושלים יכולה לרוץ לאליפות. סייגתי את האמירה המוזרה והפרובוקטיבית בשני תנאים: 1. שיגיע רכז אמיתי ומנהיג. 2. שקטש ימשיך בקו החדש של התבססות על הגבוהים ומשמעת טקטית מחמירה בהגנה. לשמחתי שוחררתי מחובת ההוכחה, אחרי שירושלים פסחה הערב (ב') על שני הסעיפים, בהשפלה 81:59 על ידי מ.כ הבקעה. אם תמשיך כך, היא אפילו לא תגיע לפיינל פור.

 

עוד ב-ynet ספורט

 

אני אוהב את גוני יזרעאלי מאז שהביא את האליפות הראשונה של חולוניה, לצידו של מורן רוט. אחר כך גם סידר לקטש אליפות, לצידו של גל מקל. עכשיו כשנעימי פצוע, אין אף אחד ליד גוני והוא לוקח את זה למקומות לא טובים. רכז אמיתי לא לוקח 4 מ-5 הזריקות הראשונות של הקבוצה שלו, ולא מתעקש להיות הטופ סקורר שלה. רכז צריך להכניס את האחרים למשחק ולא לקחת מה שנותנים לו. גם אם אבי אשכנזי פותח לו בחוכמה את הזריקה אחרי הפיק אנד רול.

 

שחקני הפנים של ירושלים מתחלפים כמו קרוסלה בגן ילדים, אבל רק פעמיים כל המשחק ראיתי תרגיל שהלך מראש אליהם. הגבוהים של ירושלים שבו אל בורות המים. מלקטים כדורי זבל מהרצפה ומתמסרים בינם לבין עצמם כדי להיכנס

לרשימת הקלעים.

 

טורים נוספים של עידו אשד ב-ynet ספורט

הפועל ירושלים הפסידה? אז מה, היא מועמדת לאליפות

פרמאר הלך, מה תעשה מכבי ת"א?

ההוכחה של בלאט / טור אישי

 

27 נקודות במחצית, איזה משחק התקפה עלוב. זה מוביל לירידה נוראית להגנה וחוסר אמביציה של כל הקבוצה. מי שלא משתתף בהתקפה, לא מצטרף להגנה. אלמנטרי ווטסון. מקאמי לא נראה כרכז שיביא את הישועה, לפחות כרגע. ברור שקצת מוקדם לשפוט אותו.

 

המשחק הכי קל של מ.כ הבקעה

השבחים לבקעה מגיעים דווקא על הארגון המצוין ואירוח שממשיך להשתפר. ההיכל מלא לגמרי, בחיזוקם של 400 ילדים מקבוצות הנוער של דור העתיד קריית אונו, ולא בגלל 30 האוהדים מהבירה.

 

אפילו הגששים היו צוחקים. שחקני הפועל ירושלים (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
אפילו הגששים היו צוחקים. שחקני הפועל ירושלים(צילום: אורן אהרוני)

 

יסלח לי אבי אשכנזי שאני לא מלהג על ההגנה המופלאה והלחימה האגרסיבית של שחקניו, או על המשחק הקבוצתי שובה העין ועל ניהול המשחק המדויק והיסודי

 שלו. זה היה המשחק הקל ביותר שלהם העונה, מול קבוצה שעושה רק כאילו. כאילו שומרת, כאילו מתוכננת, כאילו אכפת לה. הכל זה כאילו, יעני ישראבלוף, אהההה.

 

 

ועל הישראבלוף הזה אחראי לגמרי עודד קטש. מאמן שמגיע למשחק ולא מקפיד על הוראות הפתיחה באש, אלא נותן לרכז שלו לעשות מה שבא לו. כזה שלא מחדיר בשחקנים התלהבות וברק בעיניים.

 

שלא גורם להם לשחק יחד. שלא מייצר סדר עדיפויות בהתקפה ולא מתעקש על הכנסת הגבוהים לעניינים מוקדם. מאמן שטביעת ידו נעלמה מהקבוצה. אולי הוא באמת מאמן של פיינל פור, אבל לא בטוח שישרוד להגיע לשם. אולי הוא עוד יחבר אותם, אבל לפחות כרגע, קטש מפרק את ירושלים.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
עודד קטש
צילום: אורן אהרוני
מומלצים