שתף קטע נבחר

בן שמעון: "הקהל דורש כדורגל יותר אטרקטיבי"

עירוני ק"ש נפרדה ממ.ס. אשדוד ב-0:0 במשחק העונה, מאמן המוליכה הוסיף: "אליפות? אני מודע לכל האפשרויות". רביד גזל ממשיך להאמין: "אפשר יהיה לחגוג במאי אליפות"

משחק העונה? עונה ללא משחק. מ.ס. אשדוד ועירוני קריית שמונה, שתי הראשונות בליגת העל, נפרדו הערב (ב') ב-0:0 מאכזב באצטדיון הי"א, במשחק חלש שהחזיר אותנו לאמירה הזכורה - ההר הוליד עכבר. לעירוני ק"ש יש כעת 42 נקודות בפסגת הליגה, לאשדוד 36 במקום השני.

 

 

"לכל מאמן חסרים שחקנים, גם לי חסר", כך פתח ואמר מאמן ק"ש רן בן שמעון, בנוגע לבעיות הסגל מהן סובלת קבוצתו. "חיזוק? יש עוד שיקולים בהבאת שחקנים. אנחנו צריכים להחליט מה המטרה שלנו העונה, אני מודע לכל האפשרויות, וחושב שצריך להגיע עוד שחקן, אדבר על כך עם איזי שרצקי".

 

על המשחק הערב הוסיף בן שמעון: "קשה מאוד לשחק באשדוד, זה היה משחק טקטי למאמנים, אבל לקהל צריך לספק דברים יותר אטרקטיביים".

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

קשר הקבוצה רביד גזל הוסיף: "אני אף פעם לא מרוצה מתיקו, אך זו היתה תוצאה מוצדקת. חסרה לנו יכולת בהתקפה, אבל בשבת כבר מחכה לנו משחק קשה מול הפועל ראשל"צ, אנחנו עם הפנים קדימה".

 

בעמודי התקצירים של ynet ספורט כבר הייתם היום?

 

בנוגע לסיכויים לזכות באליפות אמר גזל: "יש לנו אמונה שאפשר לקחת אליפות, אבל אליפות לא לוקחים בחודש ינואר, אלא במאי. אני מאמין בחבר'ה, יש לנו קבוצה טובה. אני מאמין שבמאי נחגוג אליפות". וברמה האישית? "תמיד האמנתי ביכולת שלי, אני שמח שהגעתי לק"ש, יש כאן חיבור טוב".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
רן בן שמעון
צילום: מור שאולי
מומלצים