שתף קטע נבחר

אורפנד לנד: תוניס, אלג'יר וצרפת ללא הבדל דת

להקת המטאל הישראלית "אורפנד לנד" יצאה לסיבוב הופעות בעולם עם שלוש להקות שותפות בלתי צפויות: אלג'יראית, תוניסאית וצרפתית. להם ולקהל הנאמן שלהם, זה לא ממש הפריע - ובעיקר העביר את המסר: מוזיקה היא הדת הגדולה בעולם. צפו בתיעוד שצילמה הלהקה במהלך מסע הההופעות

 

במשך חודש שלם הסתובבה להקת המטאל הישראלית "אורפנד לנד" באירופה יחד עם שלוש להקות: "ארקן" האלג'יראית, "מיראת" התוניסאית ו"ארטווג" הצרפתית. כבר שנים רבות ש"אורפנד לנד" עושה חיל מסביב לעולם, אבל הסיבוב האחרון, בו הם הופיעו 24 פעמים וב-14 מדינות שונות היה יוצא דופן. עבור כל הלהקות, היה זה מסר של אחדות

ושלום כאשר יהודים, מוסלמים ונוצרים חיים יחד ובכל לילה גם עולים יחד על הבמה - מסר שאותו "אורפנד לנד" דואגת להעביר בכל הזדמנות שניתנה לה. גם כשהיא מצרפת פעם נוספת רקדנית בטן לבנונית למופעיה, כפי שעשתה בפסטיבל בצרפת בשנה שעברה וגרמה לסערה תקשורתית קטנה בלבנון.

 

את המסע המפרך והמרגש תיעדה הלהקה במצלמת וידאו והצלם והבמאי עמי בורנשטיין שהתלווה אליה, יצר סרט קצר על הדרך הארוכה, החוויות והשוני בין הדתות והעדות - שעבור הלהקות מתברר, כלל לא קיים. עכשיו אנחנו מביאים לכם את הסרט בבכורה.

 

"אורפנד לנד" יצאה לסיבוב ההופעות בעקבות הדי.וי.די שהוציאה, שמתעד את הופעת יום הולדת ה-20 שלה בתל-אביב. היא ממשיכה להיות עסוקה כאשר בסוף החודש תהיה חלק מאחד מאירועי המטאל המרתקים בעולם: ספינת תענוגות תשוט בין ארצות הברית לאיי קיימן ואת הנופשים המטאליסטים יבדרו עשרות להקות מטאל מפורסמות. אחר כך היא תערוך מופע במקסיקו ומשם תנדוד לסיבוב הופעות בתורכיה, "הבית השני שלהם" להגדרת הלהקה, שם יש לה קהל מעריצים גדול.

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
אורפנד לנד. מסע של שלוש דתות
צילום: אור אלתרמן
לאתר ההטבות
מומלצים