שתף קטע נבחר

טל מור לעליון: לא אני פגעתי בחשין, עונשי מוגזם

הצעיר שהורשע כי נהג שיכור ומסומם, דרס למוות את רוכב האופניים ולא הגיש לו עזרה, הגיש לבית המשפט העליון את הנימוקים לערעורו. הוא טען כי נהג אחר הוא שפגע בחשין, וכי עונשו - 12 שנות מאסר - כבד מדי

טל מור לא אומר נואש: הצעיר שהורשע בהריגתו ובהפקרתו של רוכב האופניים שניאור חשין לפני כשנה וחצי הגיש היום (א') לבית המשפט העליון את נימוקי הערעור שלו, ובראשם טענתו כי מכונית אחרת היא שפגעה בחשין ולא זו שלו.

 

בנימוקיו טוען מור כי לא ידע שפגע בחשין, ולכן עזב את המקום, וכי ברגע שהבין שהוא החשוד שהמשטרה מחפשת אחריו - הסגיר את עצמו.

 

טל מור בבית המשפט באוקטובר האחרון (צילום: עידו ארז) (צילום: עידו ארז)
טל מור בבית המשפט באוקטובר האחרון(צילום: עידו ארז)

 

ערעורו של מור, שאת הנימוקים לו הגישה פרקליטתו, עו"ד תמי אולמן, נוגע לעבירות ההריגה וההפקרה שבהן הוא הורשע, ולא לעבירת הצריכה של סמים ואלכוהול בלילה שלפני התאונה.

 

"אנחנו מקווים שבית המשפט העליון יהיה קשוב לטענותינו ויקבל אותן במלואן", אמר עו"ד אולמן ל-ynet. מור ערער גם על גזר דינו - 12 שנות מאסר, וטען כי מדובר בעונש כבד מדי.

 

עו"ד אולמן טענה כי העונש שנגזר על מור חמור יחסית לתיקים דומים אחרים שנדונו באותה תקופה. היא גם אמרה

כי החוק בנושא ההפקרה תוקן רק לאחרונה, וכי לכן לא היה צריך להחיל את התיקון לחוק כבר על מור ולגזור עליו עונש מאסר ממושך כל כך.

 

התאונה שבה נהרג חשין אירעה ביוני 2010. חשין רכב על אופניו עם חבר בשעת בוקר מוקדמת ליד מחלף קסם, כשטל מור - ששתה בלילה שלפני כן אלכוהול וצרך סמים - פגע בו והמשיך בדרכו מבלי להושיט לו עזרה. בשנה שעברה הרשיע בית המשפט המחוזי בפתח-תקווה את מור, וגזר עליו 12 שנות מאסר. השופט קבע אז: "אינני נותן בו אמון בצורה נחרצת. הסברו הוא מופרך וילדותי".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
טל מור. "לא פגעתי"
צילום: ירון ברנר
שניאור חשין ז"ל. נסע עם חבר
מומלצים