שתף קטע נבחר

ליצמן ובכירי האוצר ביקרו בסורוקה: 'עבודת קודש'

סגן שר הבריאות וסגן הממונה על התקציבים באוצר הגיעו לביקור פתע בבית החולים בבאר שבע, בו נרשמה תפוסה של 130 אחוז במיון. ליצמן הביע תקווה שהביקור יוביל ל"תגבור תקציבי"

סגן שר הבריאות, יעקב ליצמן, ערך הערב (יום ב') ביקור פתע בבית החולים סורוקה בבאר שבע לצד סגן הממונה על התקציבים באוצר, משה בר סימן טוב, ורכז בריאות באגף התקציבים במשרד האוצר, יאיר זילברשטיין. המטרה - לבחון את מצב התפוסה במחלקות הפנימיות ובחדר המיון.

 

עוד בערוץ החדשות:

יש הבנות - וגם שביתה: "הכדור אצל נתניהו"

מתקפת ההאקרים: "המערכות החיוניות לא נפגעו" 

 

את השלושה ליווה מנהל בית החולים, ד"ר מיקי שרף. הם שוחחו עם הצוות ועם החולים, על מנת להבין יותר את ההשלכות של החלטותיהם בשטח על בית החולים, בו נרשמה הערב תפוסה של 130 אחוז בחדר המיון הפנימי ו-110 אחוז תפוסה במחלקות הפנימיות.

 

ליצמן התעניין בין היתר בתנאי העבודה של הרופאים ואנשי הצוות, שהסבירו לו על העומס שבו הם עובדים ואמרו כי הוא אופייני לתקופה וברמה סבירה לתפקוד. אולם, בניגוד לבתי חולים אחרים בדרום, כמו ברזילי באשקלון שביקש מוקדם יותר מחולים לא להגיע בגלל תפוסה של יותר מ-180 אחוז במחלקות הפנימיות, בית החולים סורוקה לא יכול להרשות לעצמו בקשות מסוג זה.

 

"בשבוע האחרון ביקרתי בכמה בתי חולים, כמעט בכל אזורי הארץ, והערב היינו

בסורוקה", אמר ליצמן ל-ynet, "אני שמח שאנשי האוצר נעתרו לבקשתי להצטרף ולראות את עבודת הקודש והמסירות הבלתי רגילה של הצוותים הרפואיים במחלקות הפנימיות וחדרי המיון. אני בטוח שזה יעזור להם ולנו להמשיך ולתמוך ברפואה הציבורית ולדאוג לתגבור תקציבי כנדרש".

 

ד"ר שרף סיפר ל-ynet כי "סגן השר ואנשי האוצר נחשפו בביקורם הלא מתוכנן לעבודה הקשה אותם מבצעים במסירות אנשי בית החולים במהלך שעות רבות של עבודה במטרה לתת הטיפול הרפואי המיטבי בתנאים הקיימים".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
בית החולים סורוקה
צילום: הרצל יוסף
מומלצים