שתף קטע נבחר

הטכנאי לא הגיע ומגיע לכם פיצוי? שווה להתעקש

yes טענו שהילה דחתה את ביקור הטכנאי ולכן הוא לא הופיע, אך בכל זאת פיצו אותה בחודש חינם. הילה התעקשה: לא דחיתי את ההתקנה, חיכיתי לשווא, לכן מגיע לי פיצוי של 600 שקל לפי חוק הטכנאים. ב-yes הקשיבו לשיחה והתברר שהילה צדקה

הילה ובעלה אלעד עברו דירה וביקשו להעביר אליה גם את המינוי שלהם ל-yes. חודש קודם לכן פנה אלעד לחברה ותיאם טכנאי. כשהטכנאי לא הגיע ביום המבוקש, דרשו בני הזוג פיצוי מ-yes: 600 שקל על אי הגעת טכנאי. אך ב-yes החליטו לפצותם בחודש צפייה חינם. הילה לא ויתרה וההתעקשות השתלמה.

 

 

"לאחר אינספור פניות, טלפונים ודקות זמן אוויר יקרות – תואם עבורנו טכנאי על ידי נציגי השירות של yes ואף נשלחה הודעת SMS לאישור הגעת הטכנאי במועד המסוכם", מספרת הילה. "המועד נקבע ל-15 בדצמבר. עם זאת, הטכנאי לא התייצב בביתנו כל אותו יום.

 

"מיותר לציין כי היעדרו של הטכנאי פגע בלוחות הזמנים שנקבעו עם טכנאים אחרים ובאופן כללי – הותיר אותנו ללא שירותי לוויין, על אף שהתשלום עבורם המשיך להתבצע באין מפריע".

 

yes: "הילה דחתה את ההתקנה"

לפי חוק הטכנאים איחור טכנאי של יותר מ-3 שעות, מעבר לשעתיים איחור המותרות על פי חוק, מזכה את הלקוח בפיצוי של 600 שקל ללא הוכחת נזק.

 

"כאשר פניתי אל החברה בדרישה לקבלת הסברים ופיצוי של 600 שקל על פי 'חוק הטכנאים', זכיתי בהתעלמות גורפת מצידה של חברת yes וזאת על אף התחייבותם למתן מענה תוך 5 ימי עסקים (וכאמור, חמשת ימי העסקים המובטחים חלפו מזמן)".  

 

ב-yes אמרו ל-ynet כי הילה היא זו שדחתה את ביקור הטכנאי - ל-18 בדצמבר. "על כן, הוחלט להעניק למשפחת דן הטבה של חודש צפייה ללא עלות. ביום 27.12.2011 בוצע זיכוי חד פעמי לחשבון המנוי בסך 229 שקל".

 

yes: "הילה צדקה - לא דחתה את מועד ההתקנה"

הילה התעקשה: "לא דחיתי את ביקור הטכנאי ומגיע לנו 600 שקל לפי חוק". מסתבר שביום רביעי, 14 בדצמבר, יום לפני מועד הגעת הטכנאי, התקשרו להילה מהמוקד של yes כדי לאשר את ביקור הטכנאי. לטענתה היא אישרה את המועד וביקשה שיתקינו את ה-VOD ביום אחר שנקבע ל-18 בחודש. כך כתבה גם במכתב ששלחה לחברה טרם פנייתה ל-ynet.

 

"ביקשתי התקנה נפרדת ל-VOD כיוון שהתקנת האינטרנט נקבעה ליום שישי, ואין טעם להתקין VOD בלי שיש לנו אינטרנט", היא טוענת. "נקבעה התקנה נוספת ליום א', אך מעולם לא ביטלתי את ההתקנה של yes ביום ה'. שמרתי גם הודעת SMS מ-14 בצדמבר שנשלחה ב-16:28, אחרי השיחה הזאת בה נאמר: 'לקוח יקר טכנאי שירות יגיע לביתך ב-15 בדצמבר בין 16:00 ל-18:00'".

  

לפי הילה, נראה שנפלה טעות בשירות הלקוחות של yes, אולם רק האזנה לשיחה תוכיח את טענתה. פנינו שוב ל-yes וביקשנו שיקשיבו להקלטת השיחה. אם הילה צודקת - אכן מגיע לה פיצוי של 600 שקל על פי חוק.

 

מ-yes נמסר בתגובה: "מבדיקה נוספת של המקרה ומהאזנה לשיחה שנערכה ב-14 בדצמבר 2011, עולה כי הלקוחה צדקה בטענתה כי לא דחתה את מועד ההתקנה, ועל כן המתינה לחינם לטכנאי ב-15 בדצמבר. לאור כך הילה תזוכה בחשבונה ב-371 שקל נוספים - השלמה ל- 600 שקל, כיוון שכבר קבלה זיכוי על סך 229 שקל. נציגה של חברת yes תעדכן אותה בנושא".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
מומלצים