שתף קטע נבחר

נוי אבנר, בת 19 מראשון לציון

ההשתתפות בתחרות מלכת היופי היא חלום ילדות של נוי אבנר, דווקא בגלל שכאן מתייחסים גם ליכולות שמעבר ליופי. כתלמידת בית ספר למשחק, נוי אבנר מקווה שהתחרות תהיה מקפצה לעולם הבידור. הוליווד? כל דבר בזמנו

גיל: 19

גובה: 180 ס"מ

מגורים: ראשון לציון

 

נוי אבנר היא בוגרת תיכון מקיף ה' במגמת תיאטרון, כיום נציגת הסברה של חיל האוויר בבסיס במרכז הארץ. נוי היא צעירה משתי בנות, בת לאבא גידי, עצמאי ולאמא ענת, מאמנת אישית.

 

 

קצת על עצמי

"גדלתי במשפחה מאד כייפית, הורי צעירים ברוחם, יש אצלנו הרבה פתיחות ואני לא צריכה להסתיר מההורים שלי כלום. אנחנו נהנים מאוד מהביחד המשפחתי, יוצאים להצגות, לדרינקים, עושים הליכות משותפות בים, נפגשים לארוחות חצות במטבח עם אחותי והחבר שלה.

את הגובה קיבלתי מאבא שלי, 186 ס"מ, ומאמי "הקטנה" המתנשאת לגובה של 175 ס"מ. בבית הספר קראו לי ג'ירפה אבל בזכות הבית מעולם לא התביישתי בזה".

 

 

צילום: ששון משה

 

 

חיידק הבמה

"אני לומדת תיאטרון כבר תשע שנים. במהלך השנים האלה שיחקתי, ביימתי, עזרתי להפיק ולימדתי משחק בסטודיו "חמשת החושים" בעיר. התיאטרון נותן לי אפשרות להתפרע, להיות במקום שאף פעם עוד לא הייתי בו. כשלמדתי משחק מול מצלמה, גיליתי שעם כל הכבוד לטמפרמנט, חשוב מאד גם איפוק. כיום, במקביל לשרות הצבאי, אני תלמידת המכינה של ניסן נתיב".

 

נוי אבנר מופיעה בהצגה. התיאטרון נותן לי אפשרות להתפרע ()
נוי אבנר מופיעה בהצגה. התיאטרון נותן לי אפשרות להתפרע

 

תחרות מלכת היופי ואני

"השתתפות בתחרות מלכת היופי היא חלום ילדות שלי. כל שנה, כשהייתי צופה עם אמא בתחרות, הייתי אומרת לה "גם אני רוצה". תחרויות לדוגמניות לא עניינו אותי. בתחרות בודקים מעבר לנתונים החיצוניים שלך, מה קורה כשאת פותחת את הפה.

 

"אני מרגישה שאני משתתפת במשהו גדול מהחיים, יש גם תחושה של חמימות לצד בנות מעולות והכי חשוב: ההכנה לתחרות מאפשרת הסתכלות פנימה. מעבר לאופציות בתחום הדוגמנות, מבחינתי תחרות מלכת היופי היא גם מקפצה לעולם הבידור".

 

משפחת אבנר. יש אצלנו הרבה פתיחות, אני לא צריכה להסתיר כלום ()
משפחת אבנר. יש אצלנו הרבה פתיחות, אני לא צריכה להסתיר כלום
 

אהבה

"קוראים לו עידן שרון, בן 20, כדורסלן בבאר טוביה ששיחק בנבחרת ישראל. הוא חתיך הורס ובן אדם מקסים ואני מאוהבת בו עד השמיים".

 

נוי אבנר. הייתי צופה עם אמא בתחרות ואומרת, "גם אני רוצה" (צילום: רונן פדידה) (צילום: רונן פדידה)
נוי אבנר. הייתי צופה עם אמא בתחרות ואומרת, "גם אני רוצה"(צילום: רונן פדידה)

 

מה יהיה איתי

"בשבילי תיאטרון זו תשוקה, הטעם הגדול לקום בבוקר. הרצון הזה לעמוד על במה, לרגש, לרתק, להצחיק, גורם לי הרגשה עילאית. יש לי הרבה הערכה לשחקנים כמו איתי טיראן. הוליווד? לא שוללת, אבל זה מאד רחוק. אני רוצה לעלות במדרגות בסדר הנכון".

 

 

| איפור: רונן שטיינר מבית לילית קוסמטיקה

| שיער: רועי סיץ' 

התחרות תתקיים במרכז הקונגרסים בחיפה, ביום רביעי, 7.3.2012, בשעה 21:00 ותועבר בשידור ישיר ב"רשת", ערוץ 2

  

עוד כתבות בתחרות מלכת היופי 2012:

 


פורסם לראשונה 26/01/2012 14:50

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
נוי אבנר. הסתכלות פנימה
צילום: רונן פדידה
נוי במדים. מסבירה
עם החבר, עידן שרון. מאוהבת עד השמיים
לאשה בפייסבוק
מומלצים