שתף קטע נבחר

עובדי בית ליסין לא ישביתו את התיאטרון

ההנהלה התגמשה, ועובדי הבמה של בית ליסין חזרו בהם, נכון לעכשיו, מאיום השבתת התיאטרון. חבר ועד העובדים: "התחייבו בפנינו למשא ומתן אינטנסיבי למציאת פתרון"

עובדי הבמה של בית ליסין החליטו להיענות לבקשת ההנהלה הציבורית של התיאטרון, ועקב כך לא יקיימו בסוף השבוע העיצומים, במסגרתם התכוונו להשבית את הצגות התיאטרון בתל-אביב. בכך, מיישרים העובדים קו עם בקשת ההסתדרות, שלא "לשבור את כלים" ולא לצאת להשבתה מיידית.

 

נחום רז, חבר ועד עובדי הבמה של בית ליסין אמר כי "התיאטרון הוא מקום העבודה שלנו, והוא חשוב לנו. זו הסיבה שלאחר משא ומתן ארוך, מייגע ומתיש, הובטח לנו שאכן ייענו לדרישותינו. ההנהלה אמרה כי יש לנו קושי טכני לכנס את חבריה בשלושת הימים הקרובים, כדי להצביע בעניין. הדרישה שלנו בעודה עומדת על 1% תוספת בשכר לכל שנת ותק, אך הגמשנו את עמדותינו כדי להראות רצון טוב וכעת אנחנו תוחמים את זה לעד עשר שנות ותק".

 

"הנהלת התיאטרון נטתה לקבל את ההצעה בחיוב", הוסיף רז. "הובטח לנו שעד ראשון תתקבל החלטה לכאן או לכאן. אם עמדותינו לא יתקבלו, נדע שמיצינו כל דרך אחרת ונצא להשבתה. מעבר לכך, התחייבו בפנינו למשא ומתן אינטנסיבי, של עד שלושה חודשים, במהלכו נגיע להסכם הקיבוצי המיוחל".

 

מהנהלת תיאטרון בית ליסין נמסר בתגובה: "מתוך הבנה לצרכי התיאטרון נרתם הצוות הטכני לבקשת ההנהלה לדחות את ההחלטה עד התכנסות ישיבת חירום נוספת בראשון. ההצגות לסוף השבוע ייערכו כרגיל".

 

 

 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
ציפי פינס. ההנהלה התגמשה
צילום: איתן טל
לאתר ההטבות
מומלצים