שתף קטע נבחר

המחאה הגיעה לאתר הרשמי: "טביב הביתה"

באתר הפועל ת"א, שנוהל על ידי מתנדבים, התפרסם מכתב בעילום שם נגד הבעלים: "לא אלי, לא מדובר ב'עוד עובד מתוסכל שפוטר', אנו אנשים שאתה לא מודע לקיומם". במועדון הגיבו: "מדובר בפריצה לא חוקית ועבריינית". הערב גביע הטוטו מול קריית שמונה, סוכנו של טוטו תמוז יצא לגרמניה

המאבק בין אוהדי הפועל תל אביב לבעלי הקבוצה, אלי טביב, מגיע לשיאים חדשים. באתר הרשמי של המועדון פורסם היום (ג') מכתב לטביב, שבו הוא מתבקש לעזוב את תפקידו ומוטחות בו מספר האשמות. לטענת מארגני המחאה נגד הבעלים, אין להם קשר לדבר וככל הנראה אדם בעל גישה לאתר עומד מאחורי המעשה.

 

ארועי השבוע האחרון

 

"לא אלי, לא מדובר ב'עוד אדם מתוסכל שפוטר' ולא מדובר במישהו שידע שמתכוונים להחליף אותו. מדובר באנשים שאתה אפילו לא מודע לקיומם", נכתב במכתב באתר הרשמי. "מה שמראה עד כמה אתה מנותק מהמועדון שלך, מהאנשים שלו, ממשפחת הפועל ת"א. מדובר באוהדי אמת שמלווים את הפועל לכל מגרש למעלה מ-20 שנה, אוהדים שמודאגים ממצב המועדון. מודאגים מאוד". 

 

מכתב המחאה באתר הרשמי של הפועל תל אביב (צילום מסך) ()
מכתב המחאה באתר הרשמי של הפועל תל אביב (צילום מסך)
 

עוד נכתב באתר: "לפני הליך ה'במבי', הפעיל את האתר הרשמי ואת דף הפייסבוק של המועדון הדובר לשעבר גבע תלם. כל מי שהיה במערכת עד לסילוקו המביש של תלם, יודע לספר על דובר מסור שעשה עבודה של חמישה אנשים לפחות.

 

"משהבין שאין לו זמן לתפעל לבדו את כל האתר הרשמי, חיפש גבע תלם מתנדבים ואמר בכנות שלצערו אין לו כסף להציע כרגע עקב הוואקום הניהולי, מלבד כניסה חופשית למשחקים. תלם ידע לספר שמושקע כסף לא מועט בהקמת אתר חדש, שעתיד להיות מושק בקרוב".

 

"לאחר חילוף הבעלים, נוצר ואקום גדול בגזרה זו והאתר הרשמי נשאר

למעשה מיותם. האישה שהקימה את האתר החדש, נאלצה לעבוד אינספור שעות (ללא תמורה, כרגיל אצל טביב), לאחר שההנהלה החדשה לא אהבה את העבודה שנעשתה.

 

"מדובר באוהדת הפועל ת"א שרופה, שהשקיעה עבודה רבה ששווה כסף רב, בהתנדבות עבור המועדון. עדיין, נדרשה עבודה מרובה כדי להרים את האתר החדש. כאוהדי הפועל, המצב כאב והחלטנו להמשיך ולתפעל את האתר הישן בהתנדבות, לצד בניית והכנת האתר החדש.

 

מחאה נגד טביב גם ברחבי הארץ (צילום: עוז מועלם) (צילום: עוז מועלם)
מחאה נגד טביב גם ברחבי הארץ(צילום: עוז מועלם)
 

"ניר ענבר, המנכ"ל שמונה באותה עת, היה חדור מוטיבציה למנף את

האתר והרשתות החברתיות למיניהן. תכניות בנושא נרקמו, כשבינתיים הובטחו הבטחות לתשלום מצד ההנהלה, שכמובן מעולם לא קוימו. אך אל נא תטעו, אף אחד כאן לא ציפה לקבל כסף. לא זו הנקודה".

 

מכאן אותו אדם שכתב את המכתב, הפנה האשמות ישירות כלפי טביב: "הייתכן שלקבוצה כמו שלנו, שנושקת למשחק ה-100 שלה במפעלים האירופים, לא יהיה אתר רשמי מתפקד, כולל גרסה באנגלית? הייתכן שבעלי הקבוצה לא ישקיע ולו שקל אחד בלבד בתפעול האתר של המועדון, לרבות גרסה אנגלית?

 

"מצילים את הפועל ת"א". מה יהיה הסוף? (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
"מצילים את הפועל ת"א". מה יהיה הסוף?(צילום: מור שאולי)
 

"איננו מכירים מנהל רציני אחד שינקוט גישה שכזו. אין צורך להרחיב על ההתנהלות של האיש, לשם כך התראיינו רבים והרשימה ארוכה. מספיק להציץ ברשימת הפניות לאתר, ולגלות שאלות ובקשות מכל העולם שנשארו ללא מענה - כרטיסים למשחקים בבלומפילד, במסגרות האירופיות, בקשות לצעיפים, חולצות, מזכרות וכו'. עצוב...".

 

"...טביב ממשיך לצמצם, להאציל סמכויות, להכפיף ולכופף. אחרי שנתיים של התנדבות, לנו זה מספיק. תודה רבה, לא עוד. נשמח להתנדב ולעזור למועדון בעתיד, אך המצב הנוכחי בלתי אפשרי ועבר כל גבול". המכתב ממשיך עם עוד כמה פסקאות, אבל המטרה הושגה: עד לשעה זו המכתב לא הוסר מאתר האדומים, שכאמור אינו מנוהל על ידי איש.

 

טוטו תמוז. סוכנו יבדוק קבוצות בגרמניה ובצרפת (צילום: טל שחר) (צילום: טל שחר)
טוטו תמוז. סוכנו יבדוק קבוצות בגרמניה ובצרפת(צילום: טל שחר)

 

יועץ התקשורת של המועדון, אמר דן, הגיב: "הטענות שהועלו במכתב מוטעות ומטעות. הדברים נבדקו עם מפעילת האתר ואין בהם ממש. מדובר בפריצה בלתי חוקית לאתר רשמי של המועדון. חבל שביום של גמר גביע הטוטו יש קומץ של אנשים שבוחרים לפעול בצורה עבריינית, תוך העלאת טענות שווא, וזאת במקום להתמקד בחיזוק הקבוצה. אלי טביב ממשיך גם כעת לפעול בנחישות למען המועדון ולמען הצלחת הקבוצה".

 

מחאת האוהדים: גם הערב בגמר גביע הטוטו

בתוך כך, מחאת האוהדים נגד טביב תמשך גם הערב (19:45, ספורט 5) במשחק גמר גביע הטוטו נגד עירוני קריית שמונה באצטדיון המושבה. מאמן הקבוצה, ניצן שירזי, מתלבט האם להרכיב את אלרואי כהן או סלים טועמה בקישור. התלבטות נוספת שיש לשירזי היא בחוליית ההגנה בין נאיל חוטבה לגל שיש. הקפטן וואליד באדיר, שהחמיץ את המשחק נגד נתניה, בגלל הרחקה, ישוב להרכב.

 

סוכנו של החלוץ טוטו תמוז, רונן קצב, צפוי לצאת מחר לגרמניה, על מנת לשוחח עם מספר קבוצות שמעוניינות בשורותיו. גם קבוצות מצרפת הביעו עניין בתמוז, אך טרם הוגשה עליו הצעה רשמית. המועדון הוציא היום הודעה רשמית בנושא שבה נאמר: "טביב נמצא בקשר יומיומי עם שירזי ויעקב הלל, והוא הנחה את הלל להיערך למקרה של עזיבתו של תמוז לאירופה ולמצוא חלוץ ברמה גבוהה לקבוצה".

 

אדריאן רוצ'ט ו-וואליד באדיר. הערב בגמר גביע הטוטו (צילום: מור שאולי) (צילום: מור שאולי)
אדריאן רוצ'ט ו-וואליד באדיר. הערב בגמר גביע הטוטו(צילום: מור שאולי)

 

במהלך שהותו בגרמניה

ינסה קצב להעביר את קשר קייזרסלאוטרן, גילי ורמוט, לקבוצה אחרת, משום שהוא לא נמצא בתוכניות של הקבוצה הגרמנית.

 

הרכב משוער: אפולה אדל; עמרי קנדה, מרקו שולר, וואליד באדיר, גל שיש (נאיל חוטבה); אביחי ידין, שי אבוטבול, נוסא איגיבור, סלים טועמה (אלרואי כהן); טוטו תמוז, עומר דמארי.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
מומלצים