שתף קטע נבחר

סלקום סוגרת אחד משני מרכזי השירות בת"א

בהתרעה של שבוע שניתנה היום לעובדים - סלקום סוגרת את מרכז השירות במגדל המאה ברחוב אבן גבירול בת"א. ב-5 בפברואר כבר אי אפשר יהיה לקבל שירות במרכז, ששירת סלבס ואת תושבי הצפון הישן. הסיבה: התייעלות

חברת סלקום תישאר עם מרכז שירות אחד בלבד בת"א: ל-ynet נודע כי בהתרעה של שבוע החברה הודיעה היום (ד') לעובדי מרכז השירות במגדל המאה ברחוב אבן גבירול, כי הסניף ייסגר ביום ראשון, 5 בפברואר, בגלל תנועת לקוחות נמוכה.

 

 

לסלקום יש מוקד שירות נוסף בעיר, בדיזנגוף סנטר, ונראה כי סגירת המרכז במגדל המאה באה בעקבות הקיצוצים בענף הסלולר. מדובר במרכז בן שתי קומות, שבו מחלקות שירות, מכירות וטכני, ומועסקים בו כ-20 עובדים. המרכז שימש את תושבי אזור הצפון הישן וצפון תל אביב וידוע כמוקד עלייה לרגל ל"לקוחות זהב" של סלקום. 

 

"אמרו לנו הבוקר כי ב-5 בפברואר, יום ראשון, הסניף נסגר", אמרו ל-ynet עובדים בסניף. "עכשיו נערכות שיחות אישיות עם העובדים, והבנו שהנציגים יעברו בקבוצות קטנות למרכזים אחרים ויפוצלו לצוותים אחרים. בקבוצות קטנות. הסניף נסגר באופן מוחלט בגלל רעיון ההתייעלות של סלקום. הם לא הצליחו למקסם רווחים מהמרכז, שקולט 170-100 לקוחות ביום, זה נחשב ממש מעט".

 

 איך מרגישים העובדים?

 

"אנחנו די בשוק, מאוד מאוכזבים ומבואסים. סוגרים את המרכז שלנו, ועומדים למצוא לנו מקום חליפי שלא בטוח שיהיה טוב או נוח לנו. כרגע זה נראה די אפור, אך ההחלטה נעשתה. אין דרך לשנות את זה שבשבוע הבא הדלתות יסגרו סופית, אבל אנחנו מבינים את המהלך".

 

סלקום: "יש חלופות רבות בסביבה הקרובה"

מסלקום נמסר כי כל העובדים ישובצו במרכזי השירות הסמוכים. עמוס מאור סמנכ"ל השירות והמכירה: "סלקום היא החברה היחידה שמפעילה מרכז שירות בלב ת"א ומציעה חלופות רבות בסביבה הקרובה כמו מרכז שירות רמת גן והרצליה שהורחבו ושופצו ומרכז שירות בדיזינגוף סנטר שנערכו לקליטת שירות ללקוחות נוספים ולכן לא תהיה כל פגיעה בשירות ללקוח. זאת ועוד, לחברה פריסה מכר ושירות רחבה של רשת דינמיקה סלולר בקניון עזריאלי, קניון רמת אביב,ודיזנגוף סנטר, קניון איילון ובקניון גבעתיים.

 

"מרכז השירות באבן גבירול העניק שירות לכמות לקוחות קטנה מאוד יחד עם החלופות הרבות שיש בסביבה הקרובה הוחלט לסגור את המרכז. בנוסף לנקודות השירות והמכירה עומדים לרשות הלקוחות ערוצי השירות הנוספים- אתר סלקום, מוקד שירות הלקוחות, מוקד המכירות הטלפוני".

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
המקצוענים
סלקום. מרכז השירות באבן גבירול
צילום: מתי אלמליח
מומלצים