שתף קטע נבחר

שרצקי לדין: "חכמון מנסה להעביר את האש אליי"

ההתאחדות לכדורגל החליטה להעמיד לדין את בעלי עירוני ק"ש בגין התנהגות בלתי הולמת, בעקבות דברים שאמר לשופט אלי חכמון במשחק נגד מכבי ת"א. שרצקי: "בסה"כ הסברתי לו ששופט עבר אמר שהוא טעה, אוי ואבוי להתאחדות אם אורשע"

ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום (ג') כי הבעלים של עירוני ק"ש, איזי שרצקי, יועמד מחר לדין משמעתי, זאת בגין התנהגות בלתי הולמת במשחק אתמול נגד מכבי ת"א.

 

עוד ב-ynet ספורט:

  

שופט המשחק, אלי חכמון, שטעה בהחלטתו להוציא לקשר דויד סולארי כרטיס צהוב שני, כתב בדו"ח השיפוט ששרצקי פנה אליו לאחר המשחק, וטען ששוחח בטלפון עם שופט אחר. בעלי ק"ש הסביר כי השופט טען שהכרטיס האדום לא היה מוצדק, ובעקבות הפנייה הבלתי מקובלת החליטה ההתאחדות להעמיד את שרצקי לדין.  

 

שרצקי לא אהב בכלל את ההחלטה להעמידו לדין, ואמר ל-ynet ספורט: "מיד עם השריקה לסיום ניגשתי לשופט ואמרתי לו שהוא טעה באדום ששלף לסולארי. הוא אמר לי 'לא טעיתי'. נכנסתי לחדר והבנתי שהוא באמת טעה אז אמרתי לו שדיברתי עם שופט עבר, והאחרון טען כי חכמון טעה".

 

"חכמון התעצבן, ומנסה להעביר את האש אליי בעקבות הטעות שהוא עשה", המשיך הבעלים של קריית שמונה, "מותר לי להתייעץ עם שופט עבר, מעולם לא התייעצתי עם שופט פעיל ואף אחד לא יגיד לי עם מי לדבר, מחפשים שטויות. אין שום סיכוי בעולם שלא אצא זכאי. אוי ואבוי להתאחדות אם אורשע". עוד בהתאחדות, בעלי מ.ס. אשדוד, ג'קי בן זקן, שהיה אמור לעמוד מחר לדין משמעתי, יעמוד בסופו של דבר לדין רק בשבוע הבא.

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
איזי שרצקי
צילום: עוז מועלם
מומלצים