שתף קטע נבחר

טעות בחיזוי: מתקשרת חשודה בהעלמת מס

ספק אם המתקשרת המפורסמת שטוענת כי היא חזתה את המשבר הפיננסי הגלובלי ראתה את זה מגיע. 3 לקוחות שונים של אלינור הראל, המכונה "הלני", סיפרו לרשות המסים כי הם שילמו לה מאות אלפי שקלים מבלי לקבל חשבונית. הראל נעצרה בחשד להעלמות מס ומשפטה מתנהל כעת

האם המתקשרת "הלני" חזתה מעצרה? רשות המסים הגישה כתב אישום נגד אלינור הראל, המכונה "הלני", מתקשרת ואסטרולוגית מצליחה מהרצליה החשודה כי העלימה הכנסות בהיקף כספי של מאות אלפי שקלים. משפטה מתנהל בבית משפט השלום בתל אביב והשופט, אביחי דורון, שחרר אותה היום (ה') תחת מגבלות. 

 

רשות המסים טוענת כי הלני גובה מלקוחותיה תשלום עבור שירותי אסטרולוגיה ותקשור ללא הוצאת קבלות, ולפיכך, לכאורה, אינה משלמת מס. חוקרי הרשות קיבלו מידע משלושה לקוחות שונים שכל אחד מהם שילם לה, לטענתו, מאות אלפי שקלים מבלי שקיבל חשבונית מס וקבלה כנדרש בחוק.

 

עוד נכתב בבקשת רשות המסים לבית המשפט כי חשבונות הבנק של הלני ושל בנה נבדקו ונמצא כי צ'קים רבים מלקוחות מופקדים בחשבון בנק על שם הבן שבהם יש לה ייפוי כח או בעלות משותפת. עוד נטען בכתב האישום כי סך ההפקדות בחשבונות עולה על המחזור המדווח שלה במאות אלפי שקלים.

 

חוקרי רשות המסים ביצעו נגדה חקירה סמויה, ולפני כשבועיים נפתחה במשרד חקירות מס הכנסה בתל אביב חקירה גלויה, נערך חיפוש בביתה ונתפשו מסמכים שכתבה הנוגעים להכנסותיה.

 

ברשות טוענים כי כבר בתחילת חקירתה הלני הודתה כי אינה רושמת את כל הכנסותיה עקב כורח אליו נקלעה בשל היותה אם במשפחה חד הורית וכי העלימה מידי שנה כמחצית מהכנסותיה.

 

הלני סירבה להגיב לפניית ynet.

 

"חזתה את אסון מגדלי התאומים"

הלני הראל עוסקת, לדבריה, בתיקשור עם נשמות המתים. היא מציגה את עצמה כבת לדור רביעי של מתקשרים ו"הילרים" רבי עוצמה וטוענת כי היא מתקשרת ישירות עם הרבי מלובביץ'. היא מעניקה לאנשים ייעוץ אישי וזוגי וייעוץ בבחירת בני זוג על בסיס "חיזוי העתיד", מתקשרת עם קרוביהם וגם מעניקה ייעוץ פיננסי בטענה שהיא יודעת מראש את ההתרחשויות בשוק ההון.

 

הלני טוענת כי חזתה מראש שורה ארוכה של אירועים היסטוריים, ביניהם המשבר הפיננסי הגלובלי, רצח יצחק רבין, התמוטטותו של אריאל שרון, בחירתו של נשיא ארה"ב ברק אובמה, הפיגוע במגדלי התאומים, ועוד.

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
צילום: ויז'ואל/פוטוס
צילום אילוטסרציה
צילום: ויז'ואל/פוטוס
מומלצים