שתף קטע נבחר

הפועל פ"ת לגיא צרפתי: "לא תשוחרר"

הקשר קיווה לעבור לב"ש, שם הוצע לו חוזה גם לעונה הבאה, אך רצונו של גילי לנדאו להשאיר את צרפתי מנע את המעבר

בהפועל פ"ת כועסים על הפועל ב"ש והבעלים של הקבוצה אלונה ברקת, שבתקופה האחרונה הציעו הצעות מפתות לשני שחקניה - פביאן סטולר וגיא צרפתי, ובכך הוציאו אותם מהריכוז. “זו לא התנהלות מכובדת", אמרו גורמים בפ"ת. אחד מהמפרקים של הקבוצה, עו"ד ליאור דגן, הודיע לפני זמן קצר לקשר גיא צרפתי שהוא לא ישוחרר להפועל ב"ש, שמעוניינת בו, כיוון שהמאמן גילי לנדאו מתנגד לכך נחרצות.

 

מה עוד חדש ב-ynet ספורט?

 

צרפתי, שהיה מבוקש ע"י ב"ש, סכנין רמה"ש ומכבי פ"ת, הוקסם מהתנאים הגבוהים שהוצעו לו בווסרמיל, ומכך שהציעו לו חוזה לשנה וחצי. הקשר ניסה הבוקר לשוחח ישירות עם לנדאו, אבל המאמן השיב לו כי אי אפשר לבוא שעות ספורות לפני סיום העברות בבקשת שיחרור. צרפתי מסיים בסוף העונה חוזה בפ"ת, אבל המאמן הבהיר לו כי בכושרו הנוכחי הוא יוכל לקבל חוזה גם לעונה הבאה.

 

גילי לנדאו. רוצה את צרפתי בקבוצה (צילום: אורן אהרוני) (צילום: אורן אהרוני)
גילי לנדאו. רוצה את צרפתי בקבוצה(צילום: אורן אהרוני)

 

בנוסף, גם פביאן סטולר ויניב לוזון מבוקשים, אך נכון לעכשיו הם לא ישוחררו. מכבי פ"ת מאוד מעוניינת בסטולר, והעלתה את הצעתה ל-150 אלף שקלים

תמורת השחרור, בעוד הבעלים של הפועל כפ"ס, הראל רייכמן, הציע 100 אלף ש' תמורת לוזון, שהוצע לו בקבוצה מהשרון חוזה ארוך טווך. אחרי שיגאל אנטבי שוחרר להפועל ת"א כדי לסגור מעגל בקבוצת האם שלו, שחקנים הרגישו שיש פתח להשתחרר, אבל כולם נענו בשלילה.

 

עו"ד ליאור דגן הסביר: “לעונה זו אנחנו מסודרים מבחינה תקציבית, וכל שחרור ייעשה רק מבחינה מיקצועית ועל דעת המאמן. מי שלנדאו יתנגד לשחררו לא ישוחרר. אחרי הכל, ב-28 במארס יתקיים דיון בבית המשפט העליון לגבי בקשתנו להחזיר את תשע הנקודות שהופחתו ממאזן הקבוצה, ואחרי מאמץ גדול שעשינו בעניין הזה, חשוב לנו שבמקרה שהנקודות יוחזרו יהיו להפועל פ"ת את הכלים להתמודד על ההישארות בליגת העל".

 

 

לפנייה לכתב/ת
 תגובה חדשה
הצג:
אזהרה:
פעולה זו תמחק את התגובה שהתחלת להקליד
גיא צרפתי
צילום: אורן אהרוני
מומלצים